Koniec školského roka

sa nezadržateľne blíži a ja som usúdila, že by som si zaslúžila odmenu :-) Preto som dnes zavítala do OC Madaras v Spišskej Novej Vsi a míňala :-) Na tvárach viacerých predavačiek som vyčarila neomylný pravý úsmev a aj ja som bola nadmieru spokojná. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Kúpila som si tak pol na pol - oblečenie a kozmetiku. Išla som najmä po ľahkých materiáloch a zľava v Orsay potešila. Mám s nimi celkom dobré skúsenosti, oblečenie je pekné a drží. Kúpila som si nohavice a dva topy. Potom som zašla do Bellindy doplniť zásoby spodnej bielizne a odišla som s dvoma podprsenkami, sadou nohavičiek a Bio ponožkami (z bio bavlny) :-) No a kozmetiku som kupovala na dvoch miestach - vo Fann a v DM. Vo Fann som sa rozbehla trošku viac ako som chcela, ale nakúpila som v akcii :-D
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Začnem postupne a tento post bude len taký predstavovací :-)

1. Marc Jacobs Oh, Lola!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Parfém, resp. Edp Oh, Lola! je pojem pri vôňach od Marca Jacobsa a ja som jeho hrdou majiteľkou :-) Vo Fannku mali 50 % zľavu, a tak som namiesto ostatných vôní, ktoré som si v akcii odsledovala na ich e-shope, a ktoré mi vôbec nevoňali, skončila s touto. Trošku som so sebou bojovala, ale nakoniec som sa rozhodla a pomohla mi v tom aj suma 34,50 € za 50 ml, čo je ešte menej, ako napr. na parfums.sk. Ak chcete, nakupujte online, 100 ml stojí len 44,50 €! :-)
2. Biosilk 17 Miracle
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
150 ml bezoplachový kondicionér v spreji s hodvábom sľubuje zázraky :-) Uvidíme, nakoľko ma značka Biosilk dostane. Za tento som zaplatila 10,20 €.

3. Biosilk serum therapy
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Legendárny hodvábny olejček na vlasy som si predsa len kúpila. Bola som takmer rozhodnutá a keď mi predavačka dala vyskúšať z testera, rozhodla som sa okamžite. 50 ml za 9,70 €.

4. Bourjois Color Boost

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Masielko Revlon ma celkom dostalo a keď som tak prechádzala v Fannku, zastavila som sa, samozrejme, pri dekoratívke. Už som v ruke držala CC od Bourjois, no vstúpila som si do svedomia, že kschitík mám len jeden a mejkapov už toľko, že asi polovica skončí aj tak pred spotrebovaním v koší. Masielku som však neodolala - podobný princíp ako Revlon - vysúva sa, pekne vonia a aj odtieň je veľmi príjemný. V zľave tento týždeň -20 % na Bourjois za 7,12 €, teda vyšlo ma lacnejšie ako Revlon. Som naozaj zvedavá, aké bude! :-)

A dostala som aj vzorky:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
V DM to bolo o dosť striedmejšie, odišla som len s dvoma produktmi, z toho som vlastne išla len po jednom :-)

5. Fa NutriSkin Acai Berry
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Sprchovací krém jednoducho preto, lebo je to dosť potrebné. Nádherná vôňa a okrem toho som tento už mala, takže aj dobrá skúsenosť :-) 400 ml balenie za 2,49 €

6. CD deo
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tento deo som si kúpila na základe reklamy v časopise Active Beauty, kde sa píše, že všetky  výrobky s označením DC Reinheitsgebot sú jemné, prírodné, neobsahujú minerálne oleje, silikóny, parabény, farbivá, látky živočíšneho pôvodu a červená verzia granátové jablko (ktoré som v DM nevidela) ani hliníkové soli. Okrem toho netestuje na zvieratách a v zľave 25 % na deo za 35 bodov ma vyšiel len na 2,09 €. Fakt ale ľutujem, že nemali ten, ktorý neobsahuje hliníkové soli. No určite sa po ňom ešte poobzerám.

Ďalší shopping post za mnou ;-) Zaujalo vás niečo z tejto ponuky?

12 komentárov:

  1. My compliments for your blog and pictures included,I invite you in my photoblog "photosphera" and "flash curiosity news".

    CLICK PHOTOSPHERA

    CLICK FLASH CURIOSITY NEWS

    Greetings from Italy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Budem sa tešiť na recenziu vecičiek Biosilk. Poriadne som na to zvedavá.
    Nakúpila si pekne a troška ti závidím, že vo FANN ti dali aj dobré vzorky. Ja mám v poslednom čase také "šťastie", že buď mi nič nedali alebo mi predavačka dala dve vzorky pánskych voňaviek s tým, že žiadne vzorky pre ženy nemajú. Toto všetko sa mi stalo v máji a s tými pánskymi voňavkami už viackrát. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto bol môj asi prvý taký fakt veľký nákup vo Fann, inak som tam kupovala buď len parfém v akcii alebo kozmetiku v akcii, nikdy nie všetko naraz. Ku kozmetike som vzorky nikdy nedostala, len cukríky. Ku parfému som dostala, ale nepamätám si čo. Tentokrát m šampónik naozaj milo potešil a aj Lanvinka. Asi je to dosť o predavačke a o tom, či si všetky dobré vzorky rozdelia/dajú kamarátkam, alebo myslia na zákzníkov.

      Odstrániť
  3. wau,ta to si si teda spravila velku radost.same super vecicky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veruže spravila! Už sa neviem dočkať používania ;-)

      Odstrániť
  4. Tak mne by celkom NEbeautyblogersky urobili pred koncom školského roka najväčšiu radosť prázdniny! :D /to bol dôvod, prečo som istý čas uvažovala o nástupe za katedru :D/.
    Som zvedavá na ten Biosilk...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. na prázdniny sa teším dhodobo :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ako vždy oddychový super článok ;-) Olej Biosilk mám doma, som spokojná, čiže odporúčam, ale samozrejme názor si urobíš sama a teším sa na Tvoju recenziu, ak bude :) Vzorky vo Fannku dostávam, napočudovanie vždy fakt skvelé, asi preto, že zijem v maličkom meste a už ma tá predavačka pozná a vie, že ma to poteší a vrátim sa na ďalší nákup :) Sprcháč je fajn, dnes som sa ale v drogérií rozhodla pre Adidas s perličkami-Smooth, pretože určite poznáš/te ten pocit, keď Vám vôňa niekoho/niečo pripomína, však? Joooj, dobre sa čítajú Tvoje články, samozrejme aj iných mojich obľúbených blogeriek :)
    Pekný deň Katka ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ĎAKUJEM!!!! Nemám slov, som veľmi dojatá :-) Dúfam, že sa budú dobre čítať aj naďalej ;-) Aj tebe pekný deň.

      Odstrániť
  7. Biosilk je tá najlepšia vec na svete ktorú som dala svojim suchým končekom. Najprv som s ním nevedela pracovať, ale keď som sa to naučila tak je to doslova zázrak. Moje vlasy ho milujú, ja ho milujem a vôňu mojich vlasov milujú asi všetci :D Až na tú cenu :) ja mam doma 15 ml. balenia ešte 3 v zásobe :D ale dokopy ma vyšlo 45 mililitrov v prepočte ani nie 3 eura :) Neviem čo budem robiť keď ho miniem :D lebo už ho nezoženiem u nás.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ako zoženieš, ale určite nie za takúto cenu ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Hľadám