Post Page Advertisement [Top]

Koncom apríla som narazila v DM drogérii na podľa mňa celkom dobrú akciu. Telové mlieko 250 ml spolu s krémom na ruky 100 ml len za 4,99 €. Kupovala som to najmä kvôli krému na ruky, ale aj preto, že som na toto mliečko čítala pozitívne recenzie a zaujímal ma efekt na mojej pokožke. A ako to celé dopadlo? 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Aj keď som prvotne chcela najmä krém na ruky, z tohto dua som si zamilovala práve telové mliečko. Krémiky na ruky som už mala aj lepšie (napr. Neutrogena), ale mlieko ma fakticky dostalo.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Vône v oboch produktoch cítiť, ale nie sú extrémne výrazné. Napriek tomu sa mi o čosi viac pozdáva bambucké maslo, ale ani mangový olej nie je na zahodenie :-) 
Krém na ruky je fajn. Nič mu nemôžem vytknúť, ale asi som čakala trošku viac. Hydratuje fakt pekne a účinne, ale ráno už ruky nie sú až tak hydratované, ako by som očakávala, a to nemám suchú pokožku. Vstrebáva sa rýchlo a nie je mastný, čo je ďalšie plus.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Oba produkty majú bielu farbu a hustejšiu krémovú textúru. A teraz poďme k mliečku a dôvodom, prečo si na tak získalo. Už po prvom použití som nemala potrebu na druhý deň po sprche krémovať sa znova, no chcela som vyskúšať 7 dňový test. Popravde som sa k 7 dňom ani len nedopracovala, keďže deň pred svadbou som sa krémovala už parfumovaným telovým mliekom Versace Yellow Diamond. Používala som ho asi také 4 dni, no moja pokožka bola turbohydratovaná. Úplne jemnučko-hebučká a vydržala ďalšie dni po svadbe, keď som bola rada, že som sa dotrepala do sprchy, nie to ešte krémovať sa :-D  (už som v normálnom režime :-D). Mlieko nie je mastné a celkom rýchlo sa vstrebáva - kým si nakrémovaná umyjem zuby, môžem sa už aj obliekať. Určite po tomto mlieku a zrejme aj vo väčšom balení siahnem aj v budúcnosti. Je totiž skvelé! Mohli by prísť aj so sprcháčmi z tejto kolekcie :-)

Vyskúšali ste kolekciu Intensive 7days?

3 komentáre:

  1. Mám žlutý tělový krém,sice trochu pocit že lepí mám,ale mám pocit,že opravdu plet zpevnuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to mliečko môže byť super, ale krémy na ruky od garnier mi nevyhovuju. Mám dost suché ruky a pridu mi málo hydratujuce...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. žltú kolekciu som neskúšala, ale tú červenú áno a zdala sa mi fajn, aj krémik na ruky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]