Post Page Advertisement [Top]

Začiatkom feburára som si objednala cez notino.sk nejaké produkty, medzi ktorými bol aj litrový sprchovací gél Atoderm od Biodermy. Sprcháč som od Biodermy ešte neskúšala, no páčila sa mi cena (cca 13 € za liter tejto značky je vynikajúca akcia). Keď som ho videla naživo, zdal sa mi obrovský a myslela som si, že ho budem používať minimálne pol roka. Po cca 3 mesiacoch je však situácia iná :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
V súčasnosti je na notino.sk za úžasnú cenu!!! Necelých 11 €! Tak to sa už teda poriadne oplatí! :-) Aké je zloženie tohto produktu a pre koho je určený?
 Špeciálne jemné zloženie Atoderm Sprchového gélu  pokožku zjemňuje a chráni.

 Pokožku zanecháva hebkú a vláčnu a odstraňuje pocity pnutia. Udržuje prirodzené pH pokožky a chráni jej obrannú kožnú bariéru.
 Špeciálne nedráždivé umývacie zložky zaisťujú veľmi jemné umývanie a chránia pokožku pred nadmerným vysušovaním, i pri častom umývaní.
 Atoderm Sprchový gél je vhodný tak pre deti, ako aj dospelých.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Používala som a používam ho takmer denne :-) A musím povedať, že je skvelý. Nehrozí žiadne vysušovanie pokožky, krásne pení a nanášanie je vďaka pumpičke dosť praktické. A to je na ňom to naj. Nemám suchú pokožku, no napriek tomu sa mi stáva, že obyčajný sprcháč mi ju vysuší. 
Asi by stálo za zmienku, že pri sprche nepoužívam špongiu ani hubku ani nič podobné, jednoducho si sprcháč rozotieram rukami po celom tele. Tie hubky sa mi zdajú dosť nehygienické... :-) Možno aj preto mám trošku vyššiu spotrebu sprcháčov.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
No a po 3 mesiacoch zostalo toľkoto na dne :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Možno pre niekoho bude nevýhodou skutočnosť, že tento gélik nemá vôňu, na druhej strane ide o skvelú výhodu pre alergikov, citlivky a malé detičky :-) Tento rad si pochvaľuje aj moja babka, ktorá má extrémne precitlivenú pokožku a často má rôzne alergické reakcie na drogériovú kozmetiku. Trošku som ho v poslednej dobe prestriedala voňavým sprcháčom, chcelo to zmenu, ale určite ho dopoužívam ;-) Otvorený môže byť 6 mesiacov, no dovtedy už bude dávno prázdny ;-)

Skvelá značka, skvelá cena. Čo viac dodať? :-)

4 komentáre:

  1. super :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sprcháč za 11 eur,mi pořád přijde hodně :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som ho mala tiež, ale ako som sa už vyjadrila, nadšenie z neho až tak nezdieľam - síce nevysušoval, ale to mňa nevysušuje väčšina sprcháčov za pár centov, takže za mňa skôr nie. Ale moja mama má kožné problémy a tá si ho pochvaľuje.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som mala tiež to maxi litrové balenie, vydržal mi cca 4 mesiaca každodenného používania. Bol skvelý, krásna jemní parfémácia, nevysušoval a hlavne je hypoalergénny .. Teraz mám poličke v kúpelni jeho menšieho pol litrového súrodenca )

    http://www.mojsvetkozmetiky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]