Post Page Advertisement [Top]

Dnes som bola na skúške šiat a okrem toho som si, samozrejme, zašla aj do DM a doma ma tiež čakal balíček... :-) Čo mi teda doma pribudlo?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
V DM som nešla konkrétne po značke Garnier, ale chcela som vyskúšať nový deodorant (keďže mi došiel Dove) a keď som videla akciu na Intensive 7 Days, veľmi dlho som nerozmýšľala :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Garneir Neo deodorant mali vo viacerých variantoch (Fresh Blossom, Fruity Flower, Soft Cotton, Shower Clean a Frangnance Free), ja som si kúpila posledný - bez vône. Už som ho aj stihla použiť - aplikácia sa mi pozdáva, podpazušie pekne osvieži, no výdrž zatiaľ hodnotiť nemôžem. Kúpila som v DM za 2,95 €.
Set Intensive 7 days som si kúpila najmä kvôli rukám. Aj keď si ich každodenne krémujem, v ostatnom čase sú dosť suché a hľadala som niečo, čo som ešte neskúšala. Garnier krémy na ruky sa mi páčili a osvedčili, preto som sa rozhodla vyskúšať aj toto duo. Áno, viem, že nejde o žiadnu novinku, no ja som ani krém ani telové mlieko ešte neskúšala :-) V akcii som kúpila 250 ml telové mlieko a 100 ml krém na ruky za 4,99 €. A asi sa začnem natierať už tento týždeň, aby som spozorovala efekt :-). Okrem toho som v DM nakúpila aj iné veci bežnej potreby (zubné pasty, vreckovky a pod.) :-) no tieto nebudem dávať na blog... aj keď chystám článok o bielacich prostriedkoch :-) (jeden tu už je o Colgate Max White One).

Podľa omlazeni.cz užívatelia tieto výrobky celkom odporúčajú, tak som zvedavá na vlastnú skúsenosť :-)

A doplnila som si sadu štetcov o dvoch krásavcov:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Videla som viacero videí na youtube, kde si mejkap nanášali podobným štetcom, ako je tento buffer a chválili air-brush efekt mejkapu. Tak to idem vyskúšať! :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Čo sa dočítate na webe Zoeva?
Okrúhly, hustý štetec z taklonových vlákien. Ideálny na dôkladné rozotieranie všetkých druhov konzistencií od tekutého až po tuhý alebo práškový make-up. Husté, flexibilné vlákna.

Pri nanášaní tekutého makeup-u s Buffer štetcom dosiahnete Air-brush efekt. Minimalizuje viditeľnosť pórov.
Štetec stojí 13,50 €.

Taktiež som si zaobstarala kabuki štetec. Naposledy som si kúpila kabuki od Elf a už je trošičku v dezolátnom stave (po každodennom používaní sa ani nečudujem, poslúžil však výborne). Už keď som sa dala na Zoevu, chcela som vyskúšať aj ich kabuki a takto vyzerá:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Čo sa dočítate na webe Zoeva?
Hustý okrúhly štetec s plochým zakončením, ktorý je určený na rýchle a precízne nanesenie minerálnych púdrov a tekutých podkladov. Profesionálne nanesenie bez efektu masky. Zmenšuje viditeľnosť pórov.
Cena je taká istá ako pri buffer blush - 13,50 €.

Zároveň oceňujem rýchlosť dodania. Napriek tomu, že som tovar objednávala pred Veľkou nocou, došiel mi dnes - t.j. hneď prvý pracovný deň po Veľkej noci :-) Oba sú jemnučké. Zoeva zároveň odporúča štetce pred prvým použitím umyť. Takže už aj idem na to :-)

Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov?

7 komentárov:

  1. Super nákup, teším sa na recenzie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Garnier mléko je skvělé! já si ho pořídila zatím jen jednou, ale byla jsem moc spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na recenziu mlieka som zvedava, momentalne potrebujem viac vyzivne a ta akcia vyzera dobre. Zoeva stetce na oci, a na puder, chcem sa opytat ci ten kabuki stetec pouzivas pocas dna na prepudrovanie ? alebo co doporucujes mam zmiesanu plet a teraz v lete to prepudrovanie je asi nevyhnutne, hlavne poobede v praci

    OdpovedaťOdstrániť
  4. antiperspirant jsem zrovna recenzovala, není špatný, ale pocení vůbec nezabrání :( a ten krém na ruce naprosto miluju, je to jeden z nej krémů, co jsem kdy měla. ale bohužel mám verzi s bambuckým máslem, které mi strašně smrdí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie stetce to je super investicia!
    Inak pozyvam na giveaway o vlasovy balicek tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. štetce od zoeva som ešte nevyskúšala, ale krém od garnier som mala presne v tejto istej voni a bol celkom fajn :) ak chceš pozri sa na môj blog http://nbeautystyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. štetce od Zoeva odporúčam všetkými desiatimi, aj keď sú trošku drahšie, investícia sa oplatí ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]