Post Page Advertisement [Top]

Včera o polnoci sa skončilo posledné kolo Oriflame giveaways, ktoré som miestami prepojila so značkou AVON. Kto bude posledným výhercom? Zapojilo sa vás pomerne dosť - 84 :-) A tiež stúpol počet čitateľov, za čo vám ďakujem! :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené
Výherca nájde v balíčku guľôčkový púder (Oriflame), sérum na zmatnenie pleti (Oriflame) a vzorku CC krému (Avon). Určite ide o zaujímavý balíček pre dokonalé líčenie tváre :-) Z týchto produktov som osobne neskúšala iba CC krém, aj to o chvíľu napravím! :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené

A kto sa stal majiteľom tohto balíčka?


Katka Kačuriková - blahoželám! Pošli mi, prosím, do správy (na fb alebo mail) tvoju adresu! :-)

Upozorňujem, že výhercu nebudem kontaktovať na mail, tak tu svoje maily ani písať nemusíte (aby ste zbytočne nedostávali spam). Výhercu zverejním len tu a na mojom fb! Ak výherca do týždňa nezareaguje na moju výzvu, žrebujem náhradníka!

Tie z vás, ktoré nemali šťastie - chystám prekvapko, o ktorom som už hovorila :-) Čoskoro! :-)

3 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]