Post Page Advertisement [Top]

Aj keď už viaceré firmy upúšťajú od BBčiek a na trh sa dostávajú CC či dokonca som počula už aj o DD krémoch, Rimmel nám na marec pripravil novinku v podobe BB Matte. Som rada, že nejde o žiaden hydratačný krém, ktorý sa tvári ako mejkap ale absolútne nekryje. No už na úvod prezradím, že až taký matný, ako o sebe tvrdí, teda nie je.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Toto BBčko testujem už takmer mesiac (s prestávkami, samozrejme). Nevýhodou je, že sa predáva len v 2 odtieňoch - Light a Medium, pričom mejkap máte vždy vo viacerých variantoch.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Napriem tomu nebol nejaký extra tmavý a oceňujem, že sa prispôsobil pleti. Ten nadpis 9v1 som nejako neriešila. Vždy som si pleť ráno umyla vodou, vyčistila, naniesla krém z radu Sébium, naniesla podklad (osvedčil sa mi Stay Matte Primer) a až potom tento BB, ktorý som zafixovala púdrom Invisible Fixing Powder.
BB je dosť tekutý. V porovnaní s mejkapom Stay Matte, ktorý bol pena v tube, sa aj lepšie rozotiera a nevytvára žiaden efekt masky. Ak by ste si mali teda vybrať medzi týmito dvoma, jednoznačne odporúčam BB Matte.

Test 1: v práci
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ráno, cca 7:00.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Poobede, cca 15:00
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ani po celom dni (bez prepúdrovania) BB nezoxidoval a nemala som na tvári žiaden náznak oranžovej farby. Pekne splynul s tónom a odtieňom pleti. Áno, mám lesklú T-zónu, ale aj tak je to slušný výkon. Žiadne mapky, žiadne žmolky.

Test 2: v divadle
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Príprava, cca 17:50

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Po príchode z divadla, cca 22:20

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Znova spokojnosť. Náročky som nepoužívala Skindinavia sprej, lebo som chcela zistiť, čo dokáže sám BB a je naozaj slušný! 

Priznám sa, keď som sa dozvedela, že novinkou od Rimmelu bude práve BB krém, nenadchlo ma to. Toľko skvelých noviniek, ktoré sú v zahraničí (napr. aj masielka na pery a pod.) a my sem ťaháme ďalšie BB. Tento BB ma však naozaj prekvapil a veľmi pozitívne, lebo:
+ neupcháva póry
+ vďaka redšej konzistencii sa dobre nanáša
+ prispôsobuje sa pleti
+ ani po pár hodinách nie je oranžový
+ na pleti sa nežmolí a nedrobí
+ žiaden efekt masky!!!
+ skvelé krytie
+ cena! (v marci bude v e-shope v akcii :-))

- jediným negatívom je to, že nie je dokonale matujúci Mne to však vôbec neprekáža, pretože hitom už dávno nie je matná pleť, ale prirodzený vzhľad :-) No, a samozrejme, otláča sa (vreckovka, bunda a pod.), ale to sa mi stáva pri väčšine aj drahších mejkapov.

Som naozaj spokojná, aj keď  sa v ostatnom čase líčim menej, tento BB je vhodný aj do práce na rýchle líčenie :-)


14 komentárov:

  1. Ja moc BBčka nemusím žiadne hlavne kvôli tomu ako si sama napísala že sú to v podstate krémy čo sa tvária ako make-up...ani tento ma moc neoslovil ale vidím že s MATTE má ozaj spoločný len nápis na obale :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zas mne to nevadí, mám radšej trošku prežiarenú (ale nie mastnú) pleť, ako príliš matnú, ktorá nepôsobí prirodzene

      Odstrániť
  2. prosim ta ako kryje a k comu by si ho tym krytim prirovnala? dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krytie by som prirovnala k mejkapu Match Perfection, pre mňa akurát, aspoň zatiaľ :-)

      Odstrániť
  3. konečne recenzia na toto BB-čko aj u nás, ja som si ho chcela už dávnejšie objednať, lebo zahraničné blogerky ho chvália.. vôbec nevadí že nie je úplne matný, mne vyhovuje aj to ich staré BB-čko :) asi pri najbližšej možnej príležitosti objednám :)
    eR.Ka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :-) čakala som s tým, lebo som mala iné povinnosti, no aspoň som ho otestovala dlhšie :-D

      Odstrániť
  4. Musím říct, že vypadá hodně dobře! ale já bych asi potřebovala ještě větší krytí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mně je rozhodně sympatický, to že tolik nematuje mě nijak netrápí. Už jeho předchůdce jsem si zamilovala a je to doteď jediný BB cream, se kterým jsem spokojená :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Že by konečně kvalitní drogérkový BB cream? Nevypadá vůbec špatně, ale já mám stejně radši pravé asijské BB

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám v plánu is ho pořídit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. :)) Ani som si nevšimla že je tento nový BB cream na trhu :)) Keďže doma mám veľa MU, tak sa v drogérkach vyhýbam oblúkom :DDD Ja mám ešte ten starý BB-čko (http://4.bp.blogspot.com/-4PsHH-NfalA/UdIUyyWt0uI/AAAAAAAAA34/zDuCrmfDX28/s1024/Rimmel+BB+Cream.jpg) a som maximálne spokojná :)) To je jasné že nekryje, ale aspoň mám vyrovnaný tón pleti :))

    Teraz mi prišiel z Avonu matujúci MU, tak som zvedavá či sa nebudem lesknúť hneď po natretí, ako psie guľky :DDD

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]