Post Page Advertisement [Top]

Poznáte značku Kawar? Ja som sa s ňou po prvýkrát stretla v babkinej kúpeľni asi pred dvoma rokmi. Presne toto bahno jej kúpil ujo na dovolenke v Bulharsku. A v súčasnosti mám tú česť používať ho aj ja :-) Bahno mi zaslali z obchodu Maxcare.sk.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Čo o produkte hovorí predajca?
Je 100 % prírodný produkt z Mŕtveho mora. Obsahuje horčík, draslík, síru, bróm a ďalšie dôležité minerály a stopové prvky, ktoré pôsobia blahodarne na celé telo. Má pozitívne účinky na kožné ochorenia, zvlášť psoriázu, akné a ekzémy.Regeneruje tiež pokožku hlavy, na vlasy pôsobí ako revitalizér (upozornenie: zafarbené vlasy odfarbuje).
Zvyšuje bunkový metabolizmus, regeneruje pokožku, urýchľuje prietok v lymfatických dráhach, podporuje prekrvenie kože, a tak pôsobí i proti celulitíde.

Použitie: Pred použitím potraste. Raz týždenne naneste tenkú vrstvu bahna na celé telo alebo lokálne. Nechajte pôsobiť 10-15 minút a opláchnite vodou bez použitia mydla. Nakoniec aplikujte telové mlieko alebo krém KAWAR.
Pri citlivej pokožke bahno najprv vyskúšajte na zápästí. Dobu pôsobenia 3-5 minút postupne predlžujte o 2-3 minúty. Sčervenanie a pálenie pokožky je následok silného účinku bahna, tieto príznaky za krátky čas pominú.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Bahno je v 350 g balení a stojí 5,59 €. Ja ho používam tak raz týždenne ako píling a regeneráciu celej pokožky. Z pochopiteľných dôvodov tu nie je fotka na tele :-D. Ako ho používam? Natriem si ním celé telo a počkám cca 15 minút. Medzi tým bahno začína na pokožke schnúť. Rátajte s tým, že môžete niečo zašpiniť, preto so sebou a s bahnom manipulujte opatrne :-)

Čo som sa ešte dočítala o bahne na stránke kawar.eu?
BAHENNÝ ZÁBAL. Čierne bahno z Mŕtveho mora obsahuje zmes minerálnych látok a solí jedinečného zloženia, ktoré v kombinácii s teplom majú blahodarný účinok na organizmus. Okrem účinkov uvedených pri regeneračnom kúpeli zvyšujú metabolizmus bunky, urýchľujú prietok v lymfatických dráhach, zrýchľujú obeh krvi a pomáhajú celé telo vhodne rozohriať a obnoviť tak jeho funkcie, ktoré vedú k orgánovej rovnováhe. Má to význam hlavne u ľudí so sedavým zamestnaním, z čoho vyplýva nedokrvenie dolných končatín, stagnácia lymfatického systému, opuchnutie nôh, vznik kŕčových žíl, celulitída. Chronicky znížený metabolizmus tohto systému môže viesť aj k ochoreniam pečene, žlčníka, obličiek, močového mechúra, sleziny a žalúdka. Zábal je vhodné aplikovať aspoň raz do týždňa, ihneď po kúpeli.
Liečivú silu minerálov z Mŕtveho mora využívajú aj prípravky jedinečnej kozmetiky KAWAR - krémy, mlieka a mydlá spolu s pleťovými maskami a šampónmi. Vďaka unikátnemu zloženiu majú intenzívne hydratačné a regeneračné účinky na pokožku. Ich pravidelné používanie pleť oživuje, zvláčňuje a omladzuje – zabraňuje tvorbe vrások. Skrášľujúci efekt minerálnych solí môže využiť vďaka dostupnosti vo všetkých lekárňach na Slovensku každá žena, a virtuálnu dovolenku pri Mŕtvom mori si tak dožičiť každý deň...
Moje telo je po viacerých použitiach ako obnovené. Koža nie je taká napnutá a aj zimu zvláda lepšie - nešúpe sa, nepuká a prechody medzi teplom vo vnútri a chladom vonku mi už nerobia až také šoky. 
Na vlasy som ho ešte neskúšala a neviem, či budem, keďže mám doma viacero masiek na vlasy. Na pokožku je úplne úžasné. Aj babke veľmi pomáhalo, používala ho najmä na nohy - mala tam zhrubnutú kožu a nohy jej často opúchali. Problém sa jej úplne neodstránil, no bahno jej výrazne pomohlo.

Čo hovoríte na tento produkt? Zaujal? Ja mám určite zálusk vyskúšať ešte ďalšie produkty značky Kawar :-)


1 komentár:

  1. u nás se prodává normálně v drogerii Teta (možná i v jiných), zatím jsem ho nezkusila, ale už delší dobu si na něj brousím zuby

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]