Post Page Advertisement [Top]

Toto sérum používame aj ja aj moja sestra. Keď sme využili akciu na e-shope Dermacol a dostali sme zľavu 8 €, kúpila som si aj toto sérum na podporu rastu mihalníc za 6,50 €, ale po zľave dokopy s telovým krémom a poštovným len za 5,89 € :-). To som ešte nevedela, že mi presne také isté sérum príde aj na testovanie :-) A tak mám jedno ja a jedno má sestra. Čiže testujeme obe!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ako dopadlo moje (naše) testovanie?
Sérum používam už od 4.9.2013, teda takmer 2 mesiace, ale musím priznať, že nie každý deň. Jednoducho na výlety som si ho nebrala a občas som zabudla, no snažila som sa :-) 
O aký produkt ide?
Účinky:
  • urýchli rast rias v priebehu spánku
  • unikátny bioaktívny komplex obohatený o posilňujúci a ochranné prírodné zložky obsahuje látku prirodzene stimulujúce rast rias, výťažok z kvetov bavlníka, ktorý riasy chráni, predlžuje a významne posilňuje
  • už za 4 týždne dosiahnu svojej maximálnej dĺžky, av priemere povyrastú až o 3 mm. Sérum mimo rastu rias zaistí aj ich pevnosť a flexibilitu, vďaka ktorej sa nebudú lámať a vypadávať
Ako používať: Používaním nočného séra podporujúceho rast rias zaistíte svojim riasam intenzívnu starostlivosť počas spánku.
3 mm sa zdá málo, ale pri mihalničkách je to celkom dosť. Bola som značne skeptická a jasne som sa nevidela s mihalnicami ako bábika, ale chcela som tento produkt vyskúšať. Bola som najmä veľmi zvedavá ;-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Sérum má klasické kefku a je bezfarebné. Oči mi nedráždi, čo veľmi oceňujem. Nanášam si ho večer. Občas mám ráno také akoby okrušinky, čiže celé sérum sa nevstrebe. Neviem, či sa mi mihalničky nejak predĺžili, ale aspoň o čosi sa jednoznačne posilnili. Nevypadávajú a lepšie sa na ne nanáša riasenka. Pre porovnanie prinášam dve fotografie:
pred 2 mesiacmi, pred používaním séra
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
po 2 mesiacoch relatívne pravidelného používania
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ako pozerám, tak pozerám, nevidím nejaký rozdiel medzi mihalnicami na prvej a na druhej fotke. Možno máličko, ale 3 mm určite nie :-D
Sľuby teda sérum nesplnilo, ale mihalničky posilnilo. V súčasnosti ho však neviem nájsť v e-shope Dermacolu, sérum sa dopredáva, nebude už v ponuke, tak ak ho nájdete niekde v drogérii vo výpredaji a máte chuť ho vyskúšať, je najlepší čas poobzerať sa po ňom :-) Ide o zaujímavý výrobok, ale nefunguje na 100 %.

Máte / používate nejaké sérum na mihalničky? :-)

4 komentáre:

  1. já bych doporučovala před a po nanést stejnou řasenku, vzhledem k tomu, že většina z nás má konce řas až průhledná, těžko lze tedy říci, zda tam rozdíl proběhl a zda nikoliv

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hmm tak to si ma veľmi nepresvedčila o tom sére :/ mám veľmi krátke riasy a potrebujem niečo na predlženie a veľmi som rozmýšľala o tomot sére od Dermacolu a tak ma celkovo dosť potešilo že si dnes dala recenziu na tento výrobok ale dosť zarmútilo aj to že to nieje také aké by to malo byť no :/ Mohla by si mi prosím odporučiť niečo (sérum) čo naozaj predlží riasy ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi ťa veľmi nepoteším :-( zatiaľ som neskúšala žiadne drahé prostriedky, no niektorí odporúčajú sérum od Vichy http://www.vichy.sk/anti-age/LIFTACTIV-S%C3%89RUM-10-O%C4%8CI-A-RIASY-LIFTACTIV/p7956.aspx ale to je pre vekovú kategóriu 35+

      Odstrániť
  3. Mě tohle sérum pomohlo. Používám ho už asi půl roku. Řasy mi nevypadávají, jsou silnější a tmavší. Asi je to u každého jinak :(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]