Post Page Advertisement [Top]

Svetu vládnu upíri! Nielen to, že každý piatok sledujem novú časť The Vampire Diaries, a že knižka sága Twilight vyvolala šialenstvo. Upírska tematika tu vždy bola a zrejme aj bude. A dostáva sa aj do kozmetiky!
Asi pred mesiacom sa mi dostala do rúk zaujímavá riasenka. S riasenkami celkom rada experimentujem, lebo hneď, resp. po rozpoužívaní po cca týždni viem, či mi sadne, alebo už na ňu ani nepozriem. Táto sa mi na prvý pohľad celkom pozdávala aj kvôli kefke a aj kvôli dizajnu :-) Alebo - Dermacol nám priniesol novú riasenku.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Čo o nej tvrdí predajca?
  • BENEFITY Oftalmologicky testovaná - vhodná pre citlivé oči a nositeľky kontaktných šošoviek
Dodá riasam mega dĺžku a fantasticky je oddelí. Jemná krémová textúra obalí riasy od korienkov po celej ich dĺžke, predĺži ich a dodá im silu a plnosť. Pružný plastový kefka je špeciálne navrhnutý pre dokonalé vykreslenie, fantastické oddelenie a rozčesanie rias. Špeciálne polyméry a vosky fixujú zvodný tvar rias po dlhé hodiny. Nevytvára žmolky a neopadáva.
Riasenka má 8 ml a stojí cca 6,50 €. Kefka je umelá, dlhšia a má miništetinky:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Pracovalo sa s ňou veľmi dobre od začiatku, ale najprv mi nerobila nejaké extra objemné mihalnice - bola totiž príliš mokrá. Nechala som ju týždeň tak a potom som ju znova vytiahla a nestačila som sa čudovať.

Nebol to taký efekt ako žmurkacia bábika ako pri riasenke Sexy Pulp od Yves Rocher, ale bolo to veľmi zaujímavé! A stále je! :-)
Pre porovnanie uvádzam fotodokumentáciu.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Riasenka pekne zachytí každú jednu riasu a je úplne perfekná aj na spodné mihalničky - nezadžabkala som si tak viečko ako pri iných riasenkach.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
TESNE PO
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO CELOM DNI
Riasy boli naozaj úžasné - dlhé, výrazné. Nezlepuje tak ako iné riasenky a vynikajúco sa odličuje klasickou micelárkou od Biodermy (Sensibio). Neopadáva pod viečko a drží po celý deň. Nedrolí sa a ani pod obočím nemám otlačenú riasenku tak, ako sa mi to často stáva pri iných.
Podľa mňa ide o veľmi dobrú riasenku, na ktorú sa oplatí pozrieť v stojane značky Dermacol ;-) Ja som veľmi spokojná! :-)

Zaujala alebo nezaujala vás táto riasenka? :-)

5 komentárov:

  1. tobě udělala pěkné řasy, ale dívala jsem se na ni i na jiných blozích a spíš jsem viděla "muší nožičky" :( mě nezaujala, ani vzhledem (moc mi ta barva k upírům nesedí) a ani kartáčkem, nemám moc ráda tyhle umělé a tenké

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no aj ja zachvilu napisem o nej...tebe urobila krasne tie horne mihalnicky :) ja sa musim sakra snazit aby to bolo dobre! :D a na mna je prilis mokra, tak stale cakam ze sa ususi ale ona stale niee! :D ale tiez by som povedala, ze patri k tym lepsim... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem! Prvý týždeň to však bol des, potom asi týždeň stála a potom som ju vytiahla znova :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Neviem, ale až tak sa mi to nepáči :) Pripadá mi to moc navrstvené. Ale ja mám radšej "prirodzenejšie" riasy, moja šéfka tam nosila doslova kilá riasenky :D sme sa na tom vždy smiali, keď som sa na ňu zhrozene pozerala (v dobrom :). Veď vieš, proti gustu...

    http://lillianasworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]