Post Page Advertisement [Top]

Som nesmierne rada, že táto giveaway u mňa lámala rekordy - nielen v zobrazení, ale aj v počte zapojených. Prešla som komentáre a vyšlo mi 83 platných súťažiacich, čo sa u mňa ešte nestalo! Zároveň odkedy som vyhlásila giveaway stúpol počet členov na GFC z 200 na 236, a to je fakt úplne ÚŽASNÉ!!! Ďakujem :-)  A to, na čo ste čakali, je tu! Výsledky! JE mi ľúto, že takýto balík môžem zaslať len jednej výherkyni, pretože by ste si ho zaslúžili viaceré. No žreboval RANDOM.ORG, nevyberala som sama ;-)
O čo ste hrali?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!


Plné výrobky:
1. Kompaktný make-up Sensibio AR BIODERMA (tmavý odtieň)
2. Prírodný olivový pleťový krém ZIAJA
3. Paletka 4 očných tieňov AVON (odtieň Glow Teal)
4. Kajalová ceruzka na oči AVON (odtieň Bronze Sheen)
5. Riasenka Multi Action Smokey Eyes ESSENCE 
6. Lesk na pery DERMACOL (odtieň 08)
7. Lak na nechty Colour&Go ESSENCE (odtieň 119 Boho Chic)

Vzorky:
8. Šampón na vlasy Hydro Care NIVEA
9. Sprchovací krém Supreme Touch NIVEA
10. Spevňujúce telové mlieko NIVEA
11. Spevňujúci gél proti celulitíde NIVEA
12. Telové mlieko Smooth Sensation NIVEA (5ks)
13. Telové suflé Smooth Sensation NIVEA (4ks)
14. Sprchovací gél Lemon Grass&Olive KNEIPP
15. Krém na ruky Almond Blossom KNEIPP
16. Rúž na pery Perfect Kiss AVON
17. Pleťová maska Planet Spa African Shea Butter AVON
18. Rastlinná pleťová maska a pleťový píling YVES ROCHER

Kto bude mať doma takúto hŕbu kozmetiky? :-)


Lenka Ďurajková!!! Blahoželám! Prosím Ťa, do týždňa (t.j. do 14.10.2013) sa mi ozvi a pošli mi tvoju adresu, inak budem žrebovať náhradu!

Tie, ktorým sa nepodarilo vyhrať, nezúfajte, aj v budúcnosti, aj keď nie hneď bude na mojom blogu viacero giveaway ;-) Šancu má každý ;-)

3 komentáre:

  1. som skoro odpadla keď som to videla, dnes som mala v práci náročný deň ale ty si mi teda parádne zlepšila náladu :) ĎAKUJEM hneď Ti idem poslať mail :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]