Post Page Advertisement [Top]

Občas pokukávam po e-shope fann.sk nejaké akcie. Koncom júla ma zaujali najmä očné tiene od L´oréal Paris. Krásne balenie a cena 3,99 €/kus.
Najprv som vzala jeden a už o dva dni som bola vo Fannku znova po druhý :-D Nie, nie je to náhoda. Tie tiene sú úžasné!
Neviem presne, ako sa volá kolekcia, keďže mi prídu navlas rovnaké a na jednom je napísané CHROME SHINE a na druhom COLOR APPEAL. K obalu naozaj nemám čo dodať - sú nádherné a aj ten aplikátorik má čosi do seba - vyzerá celkom kvalitne a tá gumovo-penová časť sa nezosúva.

Postupne vám predstavím oba tieniky: 


1. ColorAppeal - odtieň 154 Rosy Quartz

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tento odtieň som si kúpila ako prvý. Vošla som do Fann, obzerala a zašla rovno za predavačkou. Pýtala som sa na očné tiene v akcii. Od L´oréal mali asi posledné 4 odtiene. Potešila som sa, keď som tam zbadala presne tie, ktoré som okukávala cez e-shop. A tak som dlho neváhala :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Nenalíčené oči
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Nenalíčené oči
Tieniky neopadávajú pod viečko, nedrolia sa, aplikácia je jedna radosť. Sú krásne pigmentované. Nepoužila som ani podkladovú bázu pod očné tiene a vydržali ako v pôvodnom stave celý deň!!!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
TESNE PO
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
TESNE PO
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO CELOM DNI
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO CELOM DNI
Odtieň je o čosi výraznejší a veľmi sa mi páči. Myslím, že fotky sú viac ako niekoľko slov ;-) Tieniky nevytvárajú záhyby na viečku a držia ako najaté :-) Oba odtiene sú trblietavé, ale nie nejak prehnane.

2. ChromeShine - odtieň 172 Beige Shimmer
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tento odtieň som si bežala kúpiť o dva dni, po tom, ako som zistila, že ten prvý je úplne božský :-) Je jemnučký a na opálenej tvári takmer splýva, to mi však vôbec nevadí, presne taký do zlatista som chcela :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
TESNE PO
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
TESNE PO
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO CELOM DNI
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO CELOM DNI
Som maximálne spokojná! Možno by sa zdalo, že tých 3,99 €/kus nie je žiadna super cena, tieniky a celkovo dekoratívka L´oréal sú o čosi drahšie, a preto to považujem za veľmi dobrú kúpu. Dajú sa nosiť samostatne alebo kombinovať, to už ponechám vašej fantázii.

Skúšali ste očné tiene od L´Oréal Paris? :-) Ak nie, vrelo odporúčam! Možno ešte natrafíte vo Fann na nejaký kúsok v zľave ;-)

5 komentárov:

  1. wow, ta růžová je nádherná, přesně takové barvy stínů nosím! musím se po nich někdy podívat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi krásne odtiene :) idú ti :) naozaj vyzerajú že sú dobre pigmentované

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za komentáre :-) tieniky sú naozaj super, mám síce poličku očných tieňov, ale takéto nemám a kúpu rozhodne neľutujem! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]