Post Page Advertisement [Top]

Kedysi som používala najmä penové mejkapy. Potom som prešla na tekuté. Veru, už som toho poskúšala... Moja misia stále pokračuje a tak skoro zrejme ani neskončí. Po tom, čo som vyhodila pár mejkapov, ktoré mi nesedia a v živote ich už používať nebudem (napr. ten od Paese a BB od Dermacolu), mi kamoška podsunula katalóg od Avonu a nalistovala som si stranu s mejkapmi, dlho som neváhala a objednala si za 6,90 € mejkap Ideal Flawless. Používam ho už nejaký ten piatok, takže prinášam recenziu po dlhšom používaní. Zabalený bol v úhľadnej škatuľke :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Krajší bol po rozbalení, no vedela som, do čoho idem, keďže foto bolo v katalógu. Mám rada takéto sklenené dózičky :) Vyzerá veľmi podobne ako podkladová báza na očné tiene.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Čo tvrdí predajca?
Penový make-up so zmatňujúcim účinkom Ideal Flawless s ľahkou, krémovou konzistenciou. Technológia InvisiBlend prirodzene zjemní svetlo z každého uhla pre dokonale neviditeľné prekrytie.

Účinky: Poskytuje pleti dokonalý matný vzhľad a ľahký pocit. Prekrýva nedokonalosti a rovnomerne sa nanáša. Prekrytie - ľahké až stredné.

Použitie: Jemne rovnomerne rozotrite prstami zo stredu tváre smerom von.
Škála odtieňov je klasická - 5, skôr svetlejších, prispôsobených pre nás Európanky. Páči sa mi, že výrobca neuvádza nereálne číslo pri výdrži, napr. 24 hodín :-D.
foto - www.avon.sk
Môj je 3031-2 - nude.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Vonia celkom príjemne. Nanášanie mi nevadí, je však nehygienickejšie, keďže strkáte ruky priamo do kelímku.
Ako vyzerá mejkap na mne a čo dokáže/nedokáže?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
BEZ
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
IBA S MEJKAPOM
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
KOMPLETNÉ LÍČENIE TESNE PO
s bleskom
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
KOMPLETNÉ LÍČENIE TESNE PO
bez blesku
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO 5 HODINÁCH
s bleskom
Nanášala som ho na vyčistenú a nakrémovanú tvár (použila som Pore Refiner od Biodermy). Odtieň pekne splynul s tónom pleti. Napriek tomu, že je matujúci, nezvýrazňoval suchšie miesta na mojej zmiešanej pleti. Kryje slabšie, no môžete ho vrstviť bez efektu masky! :) Pekne a ľahko sa rozotiera, nezasychá rýchlo, ako sa mi to pri penových mejkapoch často stávalo. Výdrž má obstojnú a nezbadala som ani otieranie sa o oblečenie (a to som ho mala na tvári v deň, keď som bola nakupovať - žiaden fľak som nenašla) :). 

+ ľahko rozotierateľný
+ nezaťažuje pleť
+ pekne sa prispôsobil tónu a odtieňu pleti
+ nepotrebovala som prepúdrovať tesne po aplikácii
+ pleť je zamatovo hebká (ale nedotýkať sa!!! :-D)
+ efekt masky nehrozí
+ neotiera sa o oblečenie (aspoň ja som si nevšimla)
+ vyzerá prirodzene
+ nezvýrazňuje vrásky či nedokonalosti
+ matuje, ale netvoria sa po ňom šupinky na suchších miestach mojej zmiešanej pleti
+ cena sa mi zdala celkom prijateľná
+ vôňa

- balenie (pozor na prsty alebo štetec! umývať, umývať, umývať!!!)
- nevšimla som si SPF, zas na druhej strane som čítala, že je to dobré, lebo na foto sa nebudete lesknúť
- nevšimla som si vitamíny v zložení
- nevydrží celý deň, je potrebné prepúdrovať, ale zas výrobca ani nesľubuje neviem akú výdrž

Mejkap je naozaj príjemný, je to moja prvá skúsenosť s mejkapom od Avonu. Balenie, SPF a vitamíny v zložení mi až tak nevadia ako tá výdrž, preto nie je dokonalý a hodnotím ho známkou super.

Ide naozaj o super výrobok :) Aspoň mne sa taký zdá :) Skúšali ste?

1 komentár:

  1. Ahoj! Ja síce výroky Avon nepoužívam, ale páči sa mi, ako na tebe tento mejkap vyzerá. Dokonca sa mi najviac páči na tej fotke po 5 hodinách. Hoci sa ti pleť trocha leskne, práve tak vyzerá sviežo a nie ako maska po nánose púdru. Inak, veľmi rada sledujem túto tvoju misiu :) A neviem sa dočkať rozuzlenia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]