Post Page Advertisement [Top]

Take it easy! Presne ako v známej piesni. Čo je najlepšie po dlhej túre alebo na unavené telo? Kúpeľ! Raz za čas vám odporúčam mať deň pre seba - deň, keď budete relaxovať, aplikujete na seba všemožné krémiky a masky. K môjmu takému dňu patrí kúpeľ so soľou a penou do kúpeľa. Občas naozaj zvyknem skombinovať soľ s penou - vždy ale dám viac soli a penu len pre efekt :) 
Kto je mojím kúpeľovým miláčikom?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Vedeli ste, že prvý výrobok, ktorý uviedla britská značka Radox na trh, bola kúpeľová soľ na nohy? Bolo to v roku 1908 (!!!) a soľ bola určená najmä na regeneráciu a relaxáciu po akomkoľvek ťažkom výkone (šport, práca doma či v záhrade a pod.). 
Ľudia si vždy radi oddýchli a inak to nie je ani v dnešnej uponáhľanej dobe. Prečo milujem túto kombináciu, resp. každý výrobok zvlášť? Lebo si pri nich dokonale oddýchnem!
Soľ je veľmi jemná, napriek tomu stačí máličko a pekne rozvoniava. Uvoľňuje nielen svalstvo, ale aj zmysly. Občas sa mi stáva, že sa soľ nerozpustí poriadne. S touto soľou vám škrabance na zadku nehrozia! Obsahuje materinu dúšku, ktorá pomáha uvoľňovať a regenerovať napínané svaly, zároveň obsahuje aj eukalyptus, ktorý priaznivo pôsobí na dýchacie cesty a má dobrý vplyv na akné na tele. 
Používa sa jednoducho - balenie vyzerá ako minibalenia pracích práškov. Podobne ako pri praní jednoducho uvoľníte uzáver na naznačenom mieste na boku škatuľky a sypete (prípadne si nasypte soľ do ruky alebo odmerky, aby ste mali prehľad, ja to však zvyknem robiť "od oka"). Soľ sfarbí vodu domodra a ako som spomínala už vyššie, rýchlo a ľahko sa rozpúšťa, prevonia celú miestnosť a vám je výborne!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Pena sa nevolá Sleep Easy len tak zo srandy :) Kto miluje levanduľovú vôňu? Ja sa hlásim! Táto vôňa účinkuje pri bolestiach hlavy a nervozite a pomáha k dobrému spánku. Zároveň obsahuje aj vodné lekno, ktoré sťahuje póry a priaznivo pôsobí na pleť. Pozor, aby ste vo vani nezaspali! :) Pena skvelo pení, čo je asi pri pene najdôležitejšie :-D Má nádhernú, no nijak veľmi dráždivú vôňu. 

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Priznávam, soľou aj penou som úplne nadšená. Včera som si do veľkého vedra napúšťala vodu a nasypala soľ. Sadla som si k telke a namočila nohy. Uvoľnilo mi to aj ľavú nohu (vyvrtnutý členok), aj keď som sa trošku obávala, či mi soľ nebude "žrať" kožu, keďže octanová masť mi ju dosť "vyžrala", práve naopak, dokonca sa mi aj lepšie spalo a chodilo.

Vrelo odporúčam! Keď ju domíňam, určite si ju zaobstarám znova! Veľmi dobrá, kvalitná a účinná soľ. V kombinácii s penou do kúpeľa jedna radosť pre zmysly :)

A na záver pesnička spomínaná na začiatku:

Príjemný víkendový RELAX vám prajem!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]