Post Page Advertisement [Top]

Keď som robila objednávku na notino.sk, pozerala som sa aj po mejkapoch. Starú verziu Healthy Mix od Bourjois som nezohnala, pred novou rozžiarujúcou mám prirodzený rešpekt :-D a tak som siahla po pre mňa neznámej poľskej značke Paese. Recenzie boli všelijaké - pozitívne, neutrálne aj negatívne. Potešila ma najmä cena a to, čo všetko mejkap sľubuje.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Za 30 ml mejkap som zaplatila 4,60 €, čo je naozaj dobrá cena, keďže v oficiálnom poľskom e-shope stojí cca 37 zlotých, čo je cca 9 €. Aký je a čo vlastne sľubuje?
Mejkap má na vrchnáčiku logo v tvare ae. Objednala som si odtieň 203 z jedného dôvodu - druhý na sklade bol porcelánový a ten bol na moju pleť ako múka. Ideálne by som si objednala 202, ak by mali tento odtieň na sklade. No v skutočnosti to nie je až také hrozné a teraz som aj celkom opálená, takže farebný rozdiel nevidieť.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Podľa oficiálnej poľskej stránky mejkap sľubuje:
- bol vyvinutý špeciálne pre potreby mastnej a zmiešanej pleti
- bez oleja, na báze vody so silikónmi umožňuje pokožke dýchať
- pôsobí preventívne voči akné a čiernym bodkám
- SEBUM control rozlišuje medzi mastnými a suchšími miestami zmiešanej pleti
- perfektná pleť bez efektu masky

No a čo hovorí test a výsledok? Používala som ho dlhšie, aj v práci a aj v tom sakra teple, ktoré bolo a asi už v lete nebude :-D
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
BEZ
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
LEN S MEJKAPOM
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
KOMPLETNÉ LÍČENIE

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO 2 HODINÁCH
Na vyčistenú pleť som naniesla Pore Refiner od Biodermy a potom tento mejkap. Rozotieral sa celkom dobre, ale tá jeho divná vôňa... to ani nie je vôňa, ale zápach, na ktorý sa nedá zvyknúť a je mi z neho zle. Po nanesení som nepotrebovala púder, čo je veľké plus, no výraznejšie nedostatky zaručene neprekryje.
Po dvoch hodinách som bola lesklá v oblasti T-zóny a začali sa mi vytvárať mapy, a to teda nebolo vôbec príjemné, navyše, ako môžete vidieť na foto, zoxidoval a bol tak dosť tmavý.
Keď som ho skúšala ešte v práci, v cca 33 stupňovom teple sa mi roztiekol cca po hodine, no horšie bolo, že nešiel dole, stále som bola fľakatá.
Suma sumárum:

+ cena
+ na pleti nepôsobí ťažko
+ nemala som šupinky - naozaj to SEBUM funguje

- smrad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- farebné mapy
- oxidácia
- nevydrží
- efekt masky

To, či po dlhodobejšom používaní naozaj obmedzuje tvorbu čiernych bodiek som nezistila, pretože moje čuchové bunky mi ho už nejako nedovoľujú používať :-D Snažím sa nájsť pozitívne slová, no "vôňa"  tohto mejkapu je FAIL a rozhodne sa nenechajte nalákať nízkou cenou! Asi ho vyhodím do koša...

Máte skúsenosti s poľskou značkou Paese?

9 komentárov:

  1. No už len to že je z Poľska ma odradilo :D
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja nie som nejako proti krajinám, veď aj v PL je kopec kvalitných vecí, keby nemal ten zápach, tak je to v pohode mejkap... keby :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach, už som sa tešila či si nááhodou neobjavila konečne nejaký obstojný, lebo fakt na teba dám a úplne hltám toto tvoje pátranie, lebo mám tiež mastnú pleť...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já nechápu, proč ty silikony vyzdvihujou jako přednost, takové svinstvo, bohužel jsou skoro všude :( jinak od Paese mám tvářenku a ta je super, má hezkou barvu a narozdíl od make-upu teda fakt nádherně voní!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a skúšala si už make up od Catrice ? ja som bola veľmi spokojná vydrží celý deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tiež stále hladám a stále neviem nájsť dokonalý make-up pre moju pleť.
    Inak možno je to len fotkou,ale príde mi na tebe oranžový . Neber to v zlom. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako som písala - oxiduje - tmavne, už po tých 2 hodinách bol viditeľne oranžový a fľakatý (tesne po nanesení nie), takže ak si myslela túto fotku - nie je to fotkou :-D

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]