Post Page Advertisement [Top]

Áno, som, a priznávam sa k tomu! Som nákupná maniačka, no do tej akože TV show ma nikto nikdy nedostane, na to mám ešte dosť súdnosti :-D 
Dnes som bola zas nakupovať v OC Madaras v SNV a minula som skoro 110 € :-D (zlá, zlá, zlá). Ale tak raz za čas... a čakajú nás svadby... :) Samozrejme, že som si kúpila aj nejakú tú kozmetiku, bez nej by to nebolo ono :-D Čo som si kúpila?
Kožené sandáliky na bežné nosenie, šatičky na svadbu (na foto), opasok k šatičkám (na foto), môjmu drahému kravatu k mojim šatičkám :-D, spodné prádlo (a kúpila som si moju prvú podprsenku Wonderbra, som z nej hotová a v zľave len za 23 € v obchode Belinda!!!), šortky a kozmetiku :-D

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Šatičky aj opasok (aj šortky, ktoré nie sú na foto) mám z Orsay. V zľave - šaty z 36 € na 15 €, opasok za 6 €, šortky z 18 € na 10 €. Vynikajúca cena!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
V Tescu mali zľavu 50 % na vybrané produkty L´oréal a dva z nich skončili v mojom košíku. Zase som si kúpila mejkap (omg, som závislák!!!) True Match, skúšala som tester a vyzeralo to dobre, som zvedavá, čo dá po pár hodinách (dočítate sa v pokračovaní mojej mejkap misie) len za 7,83 € a lak na nechty Color Riche 610 Rebel Blue len za 1,99 €. Sestra si kúpila aj pero na francúzsku manikúru od Essence za 2,24 €, ktoré síce nebolo v zľave, ale účinkuje super, rýchlo a ľahko :).

Aj vy ste závislé? Všetky veci, ktoré som si kúpila, zaručene využijem :) 

8 komentárov:

  1. Kati šaty peknučké :)
    P.S. už sa to blíži http://www.essence.eu/sk/produkty/gel-nails-at-home-preview/prehlad.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem!!! :) joj, na tú gélovú sadu sa už trasie moja kreditka :-D

      Odstrániť
  2. na zavilost je jediny liek. mat cely majetok v eurach ako dvojsiferne cislo a nemat pracu:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tým súhlasím :) inak celkom šetrím, ale keď nás už čakajú tie svadby, tak som si neodpustila :) :) a ten mejkap sa mi veľmi pozdáva, bude čoskoro v recenzii! :)

      Odstrániť
  3. Tak to si dobre nakúpila aj ja sa na niečo takéto teším :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja si zajtra idem ku kozmetičke po krém, čo použila pri mojom líčení, tak som zvedavá, či ma cifra nezloží :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. S nakupovaním som na tom podobne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tiež som mala na svadbe rovnaké šaty :) A aj ostatné veci vyzerajú super

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]