Nákup z notino.sk

Tak konečne mi prišla moja objednávka!!! Trošku to trvalo, platila som dopredu, a tak sa vopred určené 1-2 pracovné dni premenili na 4 pracovné dni, ale tovar je tu! :) Čo sme si so sestrou objednali? 
PS: všetko som platila za vlastné peniaze, nemala som žiaden darčekový kupón 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Dve veci sme veľmi chceli a dve veci pribudli, lebo som neodolala :-D Vzorku Tom Tailor sme dostali gratis.

1. Moschino I love love
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Túto vôňu milujem! :) Už som ju pár krát mala a určite si ju ešte pár krát kúpim. Ak by niekto pochyboval o tom, či ide o originál, tak tento článok vám to potvrdí. O tom, že notino.sk má na parfumy najlepšie ceny, niet pochýb. Vo Fann stojí táto vôňa cca 70 €, na notino.sk som za ňu zaplatila 26,80 €, no momentálne ju kúpite ešte výhodnejšie - za 25,50 €!!!

2. Paese Matte&Cover mejkap
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Áno, neodolala som a kúpila som si mejkap :-D Skôr ma na ňom nalákala cena. Zatiaľ som ho ešte nepoužila, no keď som ho otvorila, tá vôňa bola celkom divná. Určite si o ňom ešte prečítate na blogu v sekcii mejkap mission ;-) Za 30 ml mejkap som dala 4,60 €.

3. Rimmel London Glam´Eyes HD
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tieto tieniky som mala veľmi rada aj napriek nepraktickosti tých priehradiek. Tento odtieň (007 Heart of Gold) na Slovensku ani v predaji nebol, a ja mám takéto zemité farby veľmi rada ;-) Tieniky stáli u nás viac, tieto som kúpila za 3,20 € - majú ich v rôznych odtieňoch a môžem ich vrelo odporúčať :)

4. Tangle Teezer
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tento si objednala sestra :) Má vlasy skoro po zadok a dosť sa jej motajú. No momentálne nie je doma a ja som jej vecičku nerozbaľovala a ani neskúšala. Dizajn sa mi veľmi páči ;-) Kúpila ho za 9,50 €, momentálne stojí 9,70 € a kúpite ho v rôznych farebných verziách.

Vzorka vône zdarma
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Nákupom vždy dostanete nejakú vzorku zadarmo, ja som si vybrala vôňu New Experience od Tom Tailor. Túto značku mám rada a vzorka vonia celkom pekne, no nenašla som ju na stránkach, a tak si ju nekúpite. 

Nákup ma potešil, jediné, čo by som na notino.sk zmenila, je poštovné. Napr. pri nákupe nad 50 € by mohlo byť dodanie zadarmo :(

Nakupujete cez notino.sk?


13 komentárov:

  1. tei farby tienikov sú fakt pekné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rada nakupujem cez parfums..ozaj sa to oplatí a pre mňa je výhoda, že si vecicky môžem aj vyzdvihnúť a nemusím platiť poštovné. ten dizajn tangle teezeru sa mi moc páči. dlho uvažujem, že si ho zaobstarám a teraz je asi tá správna chvíľa :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty samé stíny jsem si koupila nedávno a nejsem s nimi vůbec spokojená. Použila jsem je párkrát. Nejsou moc pigmentované a přijde mi, že za chvilku nejde ani poznat, že jsem si nějaký stín dala. Jinak ten tangle teezer je super! S ovečkama jsem kupovala sestře k vánocům, ten je fakt stylový :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Táto moschino voňavka je moja obľúbená. Tiež si ju plánujem kúpiť znova.
    Ten Tangle Teezer with Shaun the sheep mám doma tiež(kúpila som si ho hlavne kvôli Shaun) .

    OdpovedaťOdstrániť
  5. OMG mám veľkú úchylku na ovečkové veci :D o tej kefe som uvažovala už dlhšie a týmto článkom si ma veľmi inšpirovala, taakže som sa konečne odholala a objednala :))) juj teším sa veľmi a Moschino je naj naj

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tú trojku som mala len v inom odtieni a neodporúčam absolútne nikomu. Druhýkrát by som si ich už nekúpila.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten tangle teezer je boží! já mám doma ten svůj už přes dva roky a tehdy to tady teprve začínalo a byly jen v pár barvách...ale možná si pořídím ještě jeden, jak ho tak vidím O:)
    jinak kosmetiku přes internet nekupuju a parfémy si nechávám vozit od taťky z duty free, protože často někam lítá, tam to vyjde taky celkem levně

    Little Gem

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten tangle by som si kúpila už len kvôli tým ovciam :D DayByDay

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tangle teezer vypadá úžasne určite potom urob recenziu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tiež tam nakupujem kozmetiku, maju skvelyy vyber, dokonca aj štetčeky na malovanie su tam úžasné tie si už skusala ? od da vinci ? a cenovo neporovnatlene

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. da Vinci som ešte neskúšala, možno v nasledujúcej objednávke ;-) ďakujem za tip

      Odstrániť
  11. Ja strašne rada objednávam z Notina, naviac, použivam kozmetiku Mary Kay a kdeže teraz nemam svoju kozmetickú poradkyňu, tam sa dá tovar objednat na priamo. Čo sa normalne v obchode zohnat neda....

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Hľadám