Post Page Advertisement [Top]

Mám doma obrovské zásoby kozmetiky, ale stále neodolám a kúpim si niečo nové. Vo štvrtok, 23. 5. 2013, som poslala svoju prvú objednávku na Dermacol e-shope. Vo štvrtok večer som zaplatila tovar cez i-banking. Nečakala som balíček skôr ako v stredu - štvrtok, hoci majú napísané, že posielajú tovar do 3 pracovných dní, predsa len, kým nabehnú peniaze na účet... A čuduj sa svete - dnes - v utorok, 28. 5. 2013, teda na 3. pracovný deň zvoní kuriér s mojím prvým Dermacol balíčkom! Teda rýchlosť dodania a kvalita služieb na jednotku s piatimi hviezdičkami!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
V balíčku boli vzorky a veci, ktoré som si objednala boli v taštičke s logom Dermacol. Možno už z fb viete, čo v nej bolo, ak nie, sledujte ďalej :)

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Po prihlásení do e-shopu dostanete automaticky 10 % zľavu, pri nákupe nad 25 € máte doručenie zadarmo :)
V mojom balíčku bolo:


1. SATIN MAKE-UP BASE - vyhladzujúca podkladová báza pod mejkap, 30 ml len za  12,77 € kúpite tu.
2. LIP GLOSS - lesk s jahodovou vôňou v odtieni 08, objem 6,3 ml, len za 1,80 € kúpite tu.
3. 24 H CONTROL MAKE UP + BÁZA POD MAKE UP 2 V 1 - praktický pomocník 2 prípravky v jednom balení, 2x15 ml v odtieni 02, kúpite za 7,69 € tu.
4. SUN MILK SPRAY SPF 15 - vodeodolné mlieko na opaľovanie s betakaroténom, 200 ml za 3,65 € kúpite tu.
5. DARČEK - BB KRÉM - odtieň Natural - tento produkt som dostala zadarmo, lebo som mala objednávku nad 25 € :) inak si ho môžete v 30 ml balení a 3 odtieňoch  kúpiť za 8,99 € tu.

S nákupom som veľmi spokojná! Značku Dermacol si v poslednej dobe veľmi užívam a obľúbila som si jej výrobky. Recenzie na jednotlivé produkty si prečítate po dôkladnom otestovaní na mojom blogu :)

Objednávali ste už cez www.dermacol.sk?

10 komentárov:

  1. já jsem zvědavá, co budeš říkat na tu bázi. jinak ten jejich e-shop je fajn, ale bývá často vyprodaný (aspoň teda ten český). minule jsem čekala docela dlouho na pudr ve svém odstínu (ale vyplatilo se, slevu a dárečky v drogerii nedostanu :). jinak ta jejich prodejna je kousek od mojí práce, takže si to chodím osobně vyzvednout, ušetřím za poštu a můžu zkoušet další věci :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som zvedava na ten make up a baza v jednom,čo to bude zač :) a rada od nicch používam puder čipkový,moj naj naj

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som odtiaľ objednávala prvýkrát akurát pred mesiacom. S výrobkami som spokojná a určite si ešte objednám. Veľmi sa mi páči, že k objednávke pribalia nielen vzorky, ale aj nejaký výrobok v plnej veľkosti, ktorý sa dokonca obmieňa. Dobre to majú vymyslené. A rýchlosť dodávky dostala aj mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som sa tam zaregistrovala, otravovala som ich ete mojimi e-mailami že ma nechce prihlásiť a nakoniec som si kúpila produkty, ktoré som chcela v klasickej drogérii :D Ale pre tie vzorky a celkovo tvoju recenziu by som si niečo objednala!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aky je ten make- up?? v sobotu ideme asi na velky nakup mesacny do dmka, a asi budem kupovat daky make-up

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, chystám sa ho otestovať dnes na divadelnom predstavení, tak ti môžem dať echo po jednom - dvoch dňoch, aký je :)

      Odstrániť
    2. Prvá skúška a mejkap obstál nad očakávania!!! A to som mu dala zabrať! :-D 4 hodiny na tvári a ja vyzerám ako práve nalíčená :)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]