Post Page Advertisement [Top]

Pred istým časom mi došla obálka so vzorkami od www.notino.sk. Pri rozbaľovaní som sa veľmi potešila, pretože na mňa vykukla krásna taštička a okrem iného vzorky mejkapu od Vichy. A keď som sa už rozhodla hľadať ten dokonalý mejkap, padlo mi to úplne vhod :)
Konkrétne ide o vzorky mejkapov AERATEINT PURE a DERMABLEND.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Podľa popisov na oficiálnej stránke som si bola istá, že Dermablend mi sadne viac. Ako dopadlo moje testovanie? Svoje postrehy zhrniem v krátkom komentári a fotkách :) /ako vždy/


1. AERATEINT PURE


Podľa popisu na oficiálnej stránke ide o mejkap, ktorý:
 PRE KOHO JE? Pre ženy vo veku 20 až 60 rokov s normálnou až zmiešanou pleťou, ktoré hľadajú make-up spájajúci matný efekt a svieži vzhľad pre prirodzený výsledok nalíčenia.

Fluidný make-up s dvojitým účinkom
Fluid splynie s pleťou a prirodzene zamaskuje všetky drobné nedokonalosti na jej povrchu. Semi-matný vzhľad oživuje prirodzenú žiarivosť pleti, absorbuje nadmerné množstvo séba a odhaľuje čistú, zdravú pleť. Prvýkrát v segmente líčenia boli vykonané inštrumentálne testy odolnosti voči mestskému znečisteniu a antioxidačné testy. Tieto testy ukázali, že farba zostala bezo zmeny počas 12 hodín vďaka 100% čistým minerálnym pigmentom a derivátom vitamínov C a E. Už po 1 mesiaci bola pleť zbavená 90 % voľných radikálov. Vaša pleť je žiarivá, prirodzená a viditeľne zdravšia.
Ide o bestseller značky Vichy v mejkapoch. Okrem tohto popisu obsahuje aj SPF 20. Celkom zaujímavé, pekné sľuby. A čo realita? Testovala som svetlý odtieň 23 IVORY.
BEZ MEJKAPU
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
TESNE PO NANESENÍ
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
KOMPLETNÉ LÍČENIE TESNE PO
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO 6 HODINÁCH
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ako hodnotím mejkap?

+ odtieň sa pekne prispôsobil pleti
+ spočiatku jemne matoval
+ má príjemnú vôňu
+ veľmi dobre a ľahko sa rozotiera
+ na pleti som ho necítila
+ hrala som "v ňom" tenis a napriek tomu som nebola roztečená :)

- je príliš tekutý, keď som otvárala vzorky, zašpinila som umývadlo, tak vyšpľachol
- slabo kryje - to akné na líci a na brade neprekryl, musela som sa domaskovať korektorom
- určite nevydrží 12 hodín

Bohužiaľ, netestovala som ho mesiac, nemala som až taký prísun vzoriek, aby som mohla povedať, či naozaj ozdravuje pleť. Inak je to fajn mejkap, ale dokonalý nie je. Hodnotím ho známkou super. Vybrať si môžete zo 7 odtieňov za 17,10 € tu.


2. DERMABLEND

Podľa popisu na oficiálnej stránke ide o mejkap, ktorý:
PRE KOHO JE? Pre ženy, ktoré potrebujú zakryť menšie až mierne nedokonalosti pleti (nezjednotený  tón pleti, tmavé kruhy, rozptýlené začervenanie pleti, jazvy atď.).

Dokonalé krytie počas 16H s textúrou "nahej pleti", matný vzhľad

1. Formula fluidného korekčného make-upu spája vysokú koncentráciu pigmentov pre optimálne krytie s veľmi dobre roztierateľnou textúrou, ktorá  je taká ľahká, že splýva s pleťou, zaisťuje prirodzený výsledok nalíčenia a úplný komfort počas celého dňa. Pri kontakte s epidermis sa textúra roztápa a ponúka tak dokonalé roztretie farby a prekrytie nedokonalostí pleti bez nánosov, či efektu masky.

Tento make-up ponúka trojité pôsobenie: vysokú kryciu schopnosť počas 16H + autentický výsledok nalíčenia + optimálny komfort: 24H hydratáciu. 1,30 % koncentrovaných pigmentov pre dokonalé krytie.
2. Pigmenty "soft-focus" pre zamaskovanie nedokonalostí pleti s výsledkom nalíčenia porovnateľným s bežným make-upom.
3. Obohatený glycerínom a olejom rastlinného pôvodu, ktorý zaisťuje kĺzavý pocit pri nanášaní, fluidnosť a komfort. Textúra sa v kontakte s teplom pleti "rozpúšťa" a vytvára veľmi tenkú vrstvu, ktorá nezdôrazňuje vrásky a nezanecháva na pleti mastný film. Vzhľad pleti je úplne zjednotený a pleť vyzerá ako "nahá".
Okrem toho pleti vraj poskytuje ochranu SPF 35 a 24 hodinovú hydratáciu. Testovala som odtieň 25 NUDE. Uvidíme!
BEZ MEJKAPU
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
TESNE PO NANESENÍ
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
KOMPLETNÉ LÍČENIE TESNE PO
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO 6 HODINÁCH
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ako hodnotím mejkap?

+ vôňa
+ krytie
+ prvotný matujúci efekt
+ na pleti som ho necítila

- ťažko sa rozotiera, takmer ihneď zaschne, preto s ním treba rýchlo pracovať
- na pleti je viditeľný, nesplýva s pokožkou, pleť nevyzerá ako nahá
- po 3 hodinách som sa začala lesknúť a farba mejkapu začala výraznejšie tmavnúť
- určite nevydrží 16 hodín

Podľa popis som si myslela, že pre mňa bude vhodnejší, ako som už uvádzala vyššie. Opak je však pravdou. Z mejkapu Dermablend som sklamaná, AERATEINT bol omnoho lepší! Preto ho hodnotím známkou hm... Pri tomto mejkape je na výber len zo 4 odtieňov a za 17,30 € si ho môžete kúpiť tu.

Ak by ste chceli akýkoľvek z týchto alebo iných Vichy mejkapov vyskúšať, zájdite do partnerskej lekárne a popýtajte sa na vzorky. Pracovníčky vám ich určite ochotne poskytnú :)

Skúšali ste niektorý z týchto mejkapov? Aké ste mali skúsenosti?

5 komentárov:

  1. Voči Vichy mám predsudky po zlých skúsenostiach ako na značku celkovo :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jéééj, ako je možné prísť k tým vzorkám? na stránke parfums som nič takéto nenašla :/
    mne osobne momentálne, najmä čo sa odtieňa týka,vyhovuje Dermacol caviar long stay... avšak po celom dni zvyknem cítiť pnutie na tvári, čiže asi trošku vysušuje

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páči sa mi že aj napriek tomu že ti niekto niečo zašle zadarmo si stále úprimná ;) Tvoje recenzie ma bavia a som rada že som ťa našla

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej! ĎAKUJEM! :) Zbytočne by som vychvaľovala niečo, čo mi nesedí a používať to nebudem, aj keď ten AERATEINT by možno ešte stál za to :) No aj tak, niekomu inému by možno sadli oba dokonale, všetko je o type pleti.

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]