Post Page Advertisement [Top]

Odkedy som objavila Biodermu, iný odličovač ani nepoužívam. Sensibio bola dokonalá, Sébium mi na moju mastnejšiu pleť s občasným sklonom k silnému akné vyhovuje tiež, ale trošku mi dráždi oči. A keď mi v MysteryBoxe prišla sada riasenky, o ktorej som už napísala tu a odličovača od Rimmel London, ktorý som chcela vyskúšať už dlhšie, avšak u nás v ponuke nie je (akurát nedávno bol v akcii k špirále), tak som ho teda začala používať.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
A aký je odličovač, o ktorom som už dlhšie "snívala"?

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Odličovač má objem presne taký istý ako jemný odličovač Nivea - 125 ml. Podľa foto vidno, koľko som použila, používam ho každý deň už cca druhý týždeň. 

V súčasnosti môj večerný rituál vyzerá asi takto:
- odlíčim si oči Rimmel odličovačom
- pleť si vyčistím vodou Sébium od Biodermy
- dočistím si pleťovou penou od Nivey / pleťovým gélom od Nivey

Takže mám pekný mix značiek :-D,. ale celkom mi to takto vyhovuje. 

Rimmel odličovač mi oči nedráždi (v porovnaní so Sébiom, ale stále nemá na Sensibio, tá je prosto dokonalá na každú časť tváre a krku). Pekne odstráni očný mejkap, aj keď som použila podkladovú bázu pod očné tiene a aj keď som použila vodeodolnú linku. Očné okolie mi nevysušuje.
Stále však nie je taký dobrý, ako Sensibio, takže preto známka 2 (super).

Skúšali ste odličovač od Rimmel London? Čím sa odličujete a aký je váš večerný očistný rituál? :)

3 komentáre:

  1. Pred pár dňami som ho práve vypotrebovala :) Bol celkom fajn :) Teraz používam môj nový objav z Carrefouru. Písala som o ňom aj na svojom blogu, tak ak chceš mrkni :)
    http://dajdala.blogspot.sk/2013/03/les-cosmetiques-hydra-science-micelarna.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vďaka Katka za porovnanie :) A ešte otázka: odlíči dôkladne aj vodeodolnú špirálu? Lebo s tým mám stále problém, odličovač od Nivey mi akosi nestačí...díky, Adela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vodeodolné riasenky nepoužívam, pretože mi dráždia oči, tak neviem povedať. Viem akurát, že vodeodolné očné linky odlíčil bez najmenšieho problému :)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]