Post Page Advertisement [Top]

Dnes sme so sestrou sadli na vlak a išli do SNV na taký menší-väčší nákup. Suma sumárum sme minuli cca 90 €, takže dosť, ale oplatilo sa! Sestra si nakúpila doplnky a oblečenie na matury a povedala, že sa na tie matury teší :-D (ale len kvôli novému oblečeniu!) Tak jej, prosím, držte palce ;-)
Ja som si nakúpila tiež nejaké drobnosti, ale najviac ma teší, že som sa dostala k produktom, ktoré uvidíte nižšie :)
1. Bioderma SENSIBIO H2O 1 liter

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na túto vodičku som si robila zálusk odkedy som videla na fb info o tom, že bude v niektorých lekárňach (samozrejme, naše malé mesto v zozname nebolo) a za cenu 500 ml. Tak mám túto a dala som za ňu 21 € :) Hoci mám ešte jednu neotvorenú Sébium z predošlej akcie, micelárky od Biodermy nikdy nie je dosť a rada si spravím takéto zásoby na horšie časy :)

2. Das Gesunde Plus komplex na vlasy

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na tomto blogu som už písala o tabletkách proti vypadávaniu vlasov - konkrétne o GS Eladene. Kompletná starostlivosť, ktorú podstupujem proti vypadávaniu vlasov začína účinkovať, ale o tom v inom článku. GS však stojí cca 13 € a jedno balenie vydrží na 35 dní (keďže sa berú 2 tbl denne). U Zuzky na blogu som čítala, čo všetko škodlivé obsahujú, a že objavila niečo lacné a zložením veľmi podobné.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
A tak som pri najbližšej návšteve DM (dnes) okukovala tento produkt. A skončil v košíku. Dôvod? Za 2,69 € mám vitamíny na vlasy na 60 dní. To sa už oplatí, nie?

3. RIMMEL VÝPREDAJ!!!!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Už skôr som obehávala 101 a boli vybrakované... tak čo, aspoň som ušetrila. Vošla som do Tesca a ceny boli pôvodné, pritom vieme, že lesky Vinyl Max a laky Lycra Pro končia a nahradia ich novinky. Pritom Rimmel má podľa mňa najlepšie laky z ponuky drogériových značiek. A tak keď som už bola v DM, zašla som aj ku stojanu Rimmel. Žiaden náznak zliav alebo výpredaja nehľadajte. Ale oči mi takmer vypadli, keď som zbadala všetky (!!!) odtiene aj leskov aj lakov. Hneď skončili v košíku tieto tri produkty a veľmi som váhala aj nad viacerými. Lesk Vinyl Max v odtieni 101 Legend, ktorý milujem, stojí bežne 4,99 a ja som si ho uchmatla za 2,69 €. Laky Lycra Pro v odtieňoch 317 Coral Romance a 292 Sorbet So Good stoja 3,49 €/kus a ja som za ne dnes dala len 1,79 €/kus. Takže vám čo najskôr odporúčam navštíviť najbližšiu DM, pretože tieto skvelé veci sa určite dlho neudržia v stojanoch ;-)


6 komentárov:

  1. Byť tak tvojou sestrou....Ja sa matúr bojím.....tak aj mne držte palce :D Tú micelárku chcem aj ja :D Dobré nákupy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jaaj, zabudla som dopísať :-D sestra sa teší, ale len kvôli tomu, že si bude môcť dať na seba nové vecičky, z ktorých má radosť, inak má z matury nočné mory, ale to som ja mala pred rokmi tiež :) držím palce všetkým maturantom ;-)

      Odstrániť
  2. och nie:/ Vinyl max som objavila len nedávno a som veľmi spokojná a on už končí:((

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sensibio H2O nikdy nesklamalo :) a potesi taky nakup za 90€ ... ja som si objednala par "drobnosti" zo zoevy za 60€ a uz sa citim previnilo ... ale tak neda sa odolat :)
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty laky mají pěkné barvičky :) Micelárku od Biodermy miluju, ale tahle by se mi snad ani nevešla do poličky v koupelne :D

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten lesk som už stihla vyskúšať a celkom sa mi páči, aký je tvoj názor naňho?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]