Post Page Advertisement [Top]

Prednedávnom som využila ponuku od Avonu a kúpila si dva telové krémy z kolekcie Planet Spa len za 9,90 € dokopy. Super cena. Krémik mi odporúčala kolegynka, ale aj napriek tomu niet nad vlastnú skúsenosť. O aký krém ide?
De facto to nie je krém, keďže na obale píše BODY BUTTER. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Podľa obrázka ste zistili, že ide o kolekciu DEAD SEA MINERALS, teda krémik obsahuje minerály z Mŕtveho mora a poskytuje 24 hodinovú hydratáciu. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Všetko potvrdzujem!
Krémik má dokonale luxusné balenie, nádherne vonia a je pekne hustý. Napriek tomu sa ľahko rozotiera a rýchlo vstrebáva a nezanecháva mastný film. Hydratáciu som necítila len deň po, ale dokonca aj dva dni po natretí sa som na pokožke cítila krém. Dokonca vraj upokojuje podráždenú pokožku.

Pre mňa zatiaľ TOP telový produkt, ktorý som kedy vyskúšala a som rada, že som to pri nákupe riskla s dvoma baleniami, pretože ich bezpochyby spotrebujem :)

Skúšali ste tento krém? :) 



9 komentárov:

  1. tiež ho milujem a úžasne vonia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto maslo som mala kedysi dávno a bolo dobré....celkovo línia Planet Spa je z Avonu jedna z veľmi mála vecí, ktoré mám rada

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som ho tiež mala a musím uznať, že je super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je skvelý :) súhlasím s komentárom vyššie.. máločo z avonu je fajn, ale toto sa vydarilo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. áno skúšala, a je naozaj super, je výživný a hustý, ale ta vona sa mi osobne velmi nepáči...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Your pouches will degrade after time, so you will have to repair
    them every once in a while in the abyss. Jundee brought up US$400
    million of gold property alone, while Bronzewing, at this time
    owned by Navigator Strategies Ltd. Also onsite
    is a physics lab, which is in The underground psychic lab is in use today, by the
    University of Minnesota.

    Here is my web-site; mining

    OdpovedaťOdstrániť
  7. na 100% suhlasim s tvojou recenziou :) super telove maslo, lepsie som asi nemala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nanokeratin locks onto the hair, forming a fine, smooth coat
    of keratin. Before you go for them, try products at Keranique for hair care.
    Its intention is to offer you ideal cosmetics which are safe and substantial in quality, all
    the way through the world.

    my website ... hair products

    OdpovedaťOdstrániť
  9. And while investigators say the murder victim is linked to a "feud," they are not sharing the details about that part of the investigation.
    If a hairline crack in concrete has turned into a large crack, it will need to
    be cleaned out before the patching and repairing
    process. However, both the methods have their own pros and cons.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]