Post Page Advertisement [Top]

Svetové trendy sa dostávajú aj do slovenských drogérií! Máme tu prvý cenovo dostupný lak na pery! (cenovo dostupný preto, lebo lak na pery už má aj značka Yves Saint Laurent, ktorá rozhodne nepatrí medzi lacnejšie). A tak som sa veľmi potešila :)
Lačik existuje vo viacerých odtieňoch, ja som na testovanie dostala ružovučký 102 NOVA.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
A aká je novinka LAK na pery?
Podľa môjho názoru je to čosi medzi tekutým rúžom a leskom na pery. Prečo práve slovíčko LAK v názve? Možno je to len najnovší trend ako prilákať zákazníkov na novinku, no skúšala som aj tekuté rúže a cítim rozdiel. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na tejto foto, ktorú som stiahla z facebooku anglickej fanpage Rimmel London je viacero odtieňov:
foto z https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151324221326611&set=pb.356215951610.-2207520000.1363804895&type=3&theater
Začnem od balenia - je prosto dokonale nadčasové :) klasická tuba, ale prepracovaný vrchnáčik. Super! Po otvorení zvyknem produkty ovoniavať, a tento lačik má celkom príjemnú vôňu. Aplikátor má v sebe priehlbinku, do ktorej sa dostane dostatočné množstvo farby. Je hebučký, takže ani jemnejšej pokožke nespôsobí žiadne podráždenie.

Nanášanie je jednoduché vďaka aplikátoru a precíznejšie ako pri rúži, no aj tak je potrebné dávať pozor, pretože farba laku je trvácnejšia a dôkladne ju zotriete odličovačom.
Čo sa týka farby, tak tá je dokonale pigmentovaná a krásne lesklá, teda nepotrebujete pery pretrieť leskom. Zároveň som nemala pocit, že by moje pery vysušoval, ako sa mi to pri niektorých rúžoch stávalo, čo je tiež veľké plus.

V poslednej dobe sa nejako prikláňam k ružovým perám a myslím, že mi táto farba celkom pristane (narozdiel od červenej :-D) a tento lak používam takmer každý deň:

nenalíčené pery
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Používam ho samostatne bez lesku:
foto na slnku
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Ale každé ráno, keď idem do práce, si niekedy pery pretriem nude leskom na pery, konkrétne jedným z týchto dvoch - teda buď Essence glossy lipbalm alebo Vinyl Max, aby som nemala pery vždy také výrazné:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

A ako vyzerá Apocalips v kombinácii s nude leskom? Neskutočne príťažlivo!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Najhoršie na tomto laku na pery je jeho výdrž ... teda pokiaľ nejete, nepijete a nebozkávate sa, je veľmi slušná, ba až pôsobivá, ale keď vykonávate tieto bežné činnosti, tak po chvíli jednoducho začne miznúť. Takže v tomto bode slovíčko LAK veľmi nesedí, ale inak je to super vecička.

V predaji od apríla 2013 aj v slovenských drogériách a v e-shope bude aj v akcii!

Skúšali ste už laky na pery? Ja vám tento vrelo odporúčam! :) Vychytávka, vďaka ktorej zabodujete!



6 komentárov:

  1. ja som dostala ten apocaliptic, to je strasna farba

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fakt je strasna? lebo zas mne sa zdala na nete pekna, ale ja aj tak take vecicky moc nemusim

      Odstrániť
  2. veľmi pekná farba, ešte hoď fotku s celou tváričkou, nech vidíme ako ti sekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasná recenzia, a úžasná vecička ten lak na pery :):) Určite si objednám, keď bude v e-shope Rimmel :)

    P.S.: Pozývam ťa na Giveaway o romantické naušničky eiffelovky na mojom blogu ...klik TU...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. v drogériách bude v predaji v máji, v e-shope si ho už teraz môžete kúpiť so zľavou! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]