Post Page Advertisement [Top]

Dnešný príspevok bude o špirálke, ktorá je na trhu už veľmi dlho a neskutočne ma prekvapila. Prečo? 

Lebo je:
- úplne obyčajná
- ničím inovatívna
- veľmi lacná

A o akej riasenke to píšem? Nebyť MysteryBoxu, tak ju asi ani nevyskúšam, najmä kvôli predsudkom. Veď niečo, čo je na trhu takmer od začiatku pôsobenia značky a čo stojí cca 3 - 4 € sa predsa nemôže porovnávať so súčasnými riasenkami. A veruže môže! 

Dámy, predstavujem vám EXTRA SUPER LASH riasenku od Rimmel London!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Na prvý pohľad ničím výnimočná a určite by som po nej nesiahla, ak by som bola v drogérii a kupovala si riasenku. A to je škoda!
Ako môžete vidieť aj na foto, riasenka má úplne klasickú zakrivenú kefku, žiadne špeciálne či gumené štetinky, nič výnimočné.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Podľa e-shopu Rimmel.sk táto riasenka:
- predĺži, zvýrazní a oddelí riasy
- obsahuje hydrogél pre priľnutie a rýchle uschnutie farby
- vrstvením dosiahneš od prirodzeného po výrazný efekt

Riasenku som podrobila dôkladnej skúške, testovala som ju v priebehu marca. A bola som prekvapená už po prvom použití.
Najprv by som asi mala pridať foto nenalíčených očí, aby ste videli, že rozdiel tam naozaj je. A poriadny :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Jedna vrstva pôsobí prirodzene, a ak preferujete tzv. naked look, tak je to pre vás ako stvorené.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na večer si mihalnice najprv natočím klieštikmi a dávam vždy viac vrstiev, minimálne 2 - 3, trošku niektoré mihalnice zlepí, ale efekt je aj tak super:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Rozdiel je, myslím, viditeľný :) Riasenka ma veľmi prekvapila, naozaj som nečakala, že mi vykúzli taký pohľad. Týmto bezkonkurenčne tromfla aj riasenku ScandalEyes (tú  veľkú oranžovú).

Myslím, že všetko, čo sľúbila, splnila, takže za toto je dávam naozaj dobré hodnotenie. Jediné, čo mi vadí je, že po čase - teda po pár hodinách - mihalnice akoby klesli. 

V e-shope kúpite cca za 3,99 €, v súčasnosti som ju videla v akcii v 101 Drogérii za 2,99 €. Tak to už je naozaj DOBRÁ KÚPA

Riasenku hodnotím známkou 2 - teda super. Hodnotenie WOW sa jej neušlo len kvôli tej jednej nevýhode.

Skúšali ste klasickú riasenku Extra Super Lash od Rimmel London? 



3 komentáre:

  1. naozaj super blog :)
    zároveň ťa pozývam na svoj :)
    http://belle-katinka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Klasická bola moja úplne prvá riasenka. :) Ale dajú sa s ňou dosiahnuť výsledky ako s niektorými drahými riasenkami.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]