Post Page Advertisement [Top]

Len prednedávnom som opustila študentské kruhy, no v škole som ostala aj naďalej :) A viem, že každá sa rada líči do školy (zrejme s výnimkou skúškového alebo zápočtového obdobia, keď som bola rada, že som vstala a obliekla sa po prebdenej noci). Líčenie do školy by malo byť jemné, to však neznamená, že stačí špirála na riasy a lesk na pery. Aj jemné líčenie môže byť prepracované do dokonalosti a nemusí ti zabrať ani polhodinu, maximálne tých 10 minút, podľa zručnosti.
Nasledujúce líčenie mi ráno zaberá cca 10 minút, podľa toho, ako veľmi sa mi chce vyhrať sa s tieňmi a pod. Je jednoduché a svetlé, odtiene však voľte každá podľa svojho gusta. Ja mám rada jemné zelené, ale zato výraznejšie nechtíky.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Môj blog nájdete aj na stránkach Rimmel London. Tam sa však detailnejší popis veľmi nevošiel, preto som sa rozhodla rozpísať sa aj na mojom blogu.
Postup je úplne jednoduchý:

(1) Najprv nanes podkladovú bázu pod mejkapn a nakrémovanú pleť. Skúšala som ich viac a táto od Rimmel London Fix&Perfect Pro sa mi osvedčila najviac. Nenanášaj bázy veľa, radšej menej a poriadne rozotri po celej pleti. Nie je však nutné nanášať podklad každý deň, skôr na príležitosti, keď chceš, aby tvoj mejkap vyzeral dokonale po celý deň - napr. vysvedčenie, skúšky či nejaká prezentácia. 

(2) Na rad prichádza mejkap. Z aktuálnej kolekcie Rimmel London je mojim najobľúbenejším mejkap Match Perfection. Mejkap nanes najprv na ruku a poriadne rozotri, aby sa prispôsobil teplote tela. Až potom ho nanes na pleť, ale dôkladne - aj trošku do vlasov a, samozrejme, aj ku krku. Pozor na odtieň! Nie je nič horšie, ako keď prídem do triedy a vidím 16 ročnú kočku, ktorá ma na tvári mejkap o 2 odtiene tmavší, ako by mala mať! Nemyslite si, že to nevidno... Veru vidno a poriadne. A naozaj si to všimne aj chalan. Keď už máte mejkap nanesený, prichádza na rad papierová vreckovka, ale pozor, bez vzorov! Jemne si ju pritláčajte ku tvári a odstránite tak prebytočný mejkap.

(3) Aj napriek vrstve mejkapu sú badateľné nejaké vyrážky či iné nedokonalosti? Preč s nimi! Použite korektor. Na vyrážky odporúčam Stay Matte, ktorý obsahuje aj liečivú zložku. Na kruhy pod očami niet lepšieho pomocníka ako tekutý korektor so štetcom Match Perfection, o ktorom sa ešte chystám napísať jeden extra článoček :) Korektor si však nanášaj až na mejkap a poriadne ho vklep prstami. Ak by si ho nanášala pod mejkap, môžeš si ho rozmazať a efekt bude nulový.

(4) Na rad prichádzajú oči. Milujem trio zapekaných tieňov Traffic Stopping, hlavne v zelenej variácii, ale super sú všetky. Prečo? Môžeš ich nosiť jemnejšie na denné líčenie, môžeš si vybrať iba jeden tieň, ale ideálne je skombinovať všetky tri. Ako? Stredný tieň nanes na celé viečko. Najtmavším vytieňuj oblasť okolo vonkajšieho kútika oka a najsvetlejší nanes do vnútorného kútika. Krátko, rýchlo, jasne :) Tieto tiene sú super aj preto, že sa nezlievajú a ich farba vydrží na viečku celý deň aj bez použitia podkladovej bázy pod očné tiene, ktorú ja osobne odporúčam skôr na špeciálne príležitosti.

(5) Rada si zvýrazňujem líniu mihalníc čiernou ceruzkou, ale naozaj oba tesne nad vrchné mihalnice, nie na spodné viečko! Dodá tak optický objem tvojim riasam. Za mňa odporúčam ceruzku ScandalEyes, ktorá naozaj vydrží celý deň! Počula som, že kočky sa sťažovali, že sa im ťažko strúha. Ja používam obyčajné strúhatko a ide to s ním v pohode ;-) Ceruzka nemusí byť len čierna, aj ScandalEyes ceruzky sú v ponuke v 7 odtieňoch, tak smelo siahni po ktorejkoľvek z nich ;-)

(6) Na rad prichádza púder. Ja mám veľmi rada Stay Matte v odtieni 001 Transparent. Pekne zafixuje líčenie. Používam ho aj na mihalnice, potom "chytia" viac farby a riasenka lepšie drží. Tento púder má svoje miesto v mojej taštičke už niekoľko rokov, hoci ostatný čas experimentujem s inými púdrami. Stay Matte je pomerne lacný, účinný a trvácny :)

(7) Líčenie očí završujeme riasenkou. Ja mám veľmi rada Lash Accelerator, ale aj ostatné Rimmel riasenky sú skvelé! Lash Accelerator, okrem okamžitého objemu sľubuje po 30 dňoch používania aj posilnenie rias. Nemyslite si, že riasy narastú, ale naozaj sú pevnejšie :) A to sa už oplatí vyskúšať, nie? Riasenká má kefku, s ktorou nebudeš mať problém manipulovať ani keď budeš mierne zaspatá ráno a ani keď si začiatočníčka :)

(8) Na bežný deň možno lícenku nenosíš, no vyskúšaj aspoň raz za čas a uvidíš, s ňou je to naozaj iné! Tvár dostane svoj tvar :) Použi na lícne kosti a tieňuj až kým nebudeš spokojná, ale znova to neprežeň s farbou. Nejdeš predsa na kasting do ruskej rozprávky! Ja odporúčam tvárenku Match Perfection, ktorá nielen super vyzerá, ale aj spĺňa svoj účel :)

(9) Líčenie zafixuj leskom na pery. Najlepšie sú svetlé alebo nude odtiene. Ja som si veľmi obľúbila lesk Vinyl Max, ktorý pery opticky nafúkne vďaka kyseline hyalurónovej a na perách vydrží.. až do prvej desiaty alebo obeda :) Veľmi dobrým variantom je aj Stay Glossy. Najlepšie na týchto leskoch je, že pery nelepia a aj o to nám ide! :)

Ver či nie, tento postup zvládneš do 10-15 minút ráno :) A keď získaš náležitú prax, zvládneš to možno ešte rýchlejšie. Nemusíš použiť každé ráno každý z týchto produktov. Niekedy naozaj stačí len denný krém, korektor, riasenka, ceruzka a lesk na pery.

A nechtíky... tak tie rieš deň predtým :) v žiadnom prípade si nelakuj nechty ráno tesne pred odchodom do školy, lebo budeš len nervózna z toho, prečo ten lak nechce zaschnúť a že si pokazíš celú manikúru. Odporúčam ti laky 60 seconds. Z odtieňov si vyberie naozaj každá a nezaťažia peňaženku. Nezabudni použiť podkladový lak, aby si svoje vlastné nechtíky počas manikúry chránila pred farebnými pigmentami farebných lakov a zároveň ich vyživila - skvelý je lak Stronger od Rimmel London.

Ako sa líčite do školy? :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]