Post Page Advertisement [Top]

Už skôr som sa vám pochválila, že sa mi podarilo nadviazať prvú bloggerskú spoluprácu a to so značkou Fleur de Santé. Žiaden výrobok som od nich ešte neskúšala a čítala som viacero pozitívnych recenzií, preto som sa tešila o to viac. Spoločnosť Fleur de Santé netestuje svoje výrobky na zvieratách a zastáva EKO postoj - výrobky mi prišli v krabičke, ktorá sa dá znova použiť, prípadne neškodne recyklovať (dámy, dúfam, že slovo recyklácia nie je pre vás neznámy pojem).
Napriek tomu, že s touto značkou spolupracujem budú moje recenzie úplne objektívne a ak sa mi niečo nebude páčiť, tak to napíšem. Aj so značkou Rimmel spolupracujem a ak sa mi niečo nepáči, napíšem to :) Takže nebojte sa, moje príspevky budú objektívne aj naďalej :)

Prvými recenzovanými výrobkami sú produkty na ruky. Mám svoj obľúbený krém, a tak som si povedala, že podstúpi výzvu. Najmä teraz v zime a aj kvôli tomu, že v práci často píšem s kriedou a umývam si ruky, sú moje ruky suché a miestami mi pokožka slabučko praská, takže tieto výrobky mi prišli úplne vhod.
Otázkou však je, či pomáhajú :) A preto som ich podrobila tvrdej skúške!
Sada Hand Therapy obsahuje:
* 50 ml píling
* 150 ml kúpeľ
* 100 ml balzam na ruky
* zvláčňujúce rukavice
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Celá sada obsahuje výťažky z avokáda, aj preto aj naozaj príjemne vonia. Navyše, avokádo obsahuje veľa vitamínov, má protizápalové a hojivé účinky. 

Postup pre vyživené ruky:

1. Píling 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Je fakt jemný! Aj keď máte citlivejšiu pokožku rúk, nebojte sa, že si ju pílingom poškodíte. Naneste dostatočné množstvo pílingu na opláchnuté ruky. Masírujte a následne opláchnite prúdom teplej vody. Už po prvom použití som cítila odstránenie tej najdrsnejšej pokožky, ale veľmi šetrne. Ruky boli pripravené na krok 2. Môžete si ho kúpiť tu.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

2. Kúpeľ na ruky
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Aby vypílingované ruky prijali viac vitamínov a výživy je potrebné urobiť im kúpeľ. Pripravíme si misku alebo teplou vodou napustíme umývadlo. Prilejeme 1-2 vrchnáčiky kúpeľa a vymáčame si rúčky približne 10 minút. Kúpeľ bol pre mňa naozaj príjemným zážitkom, relax pre ruky, ale tá vôňa bola aj relaxom pre myseľ. Vďaka účinkom teplej vody sa pokožky rúk pripraví na aplikáciu balzamu. Kúpiť si ho môžete tu.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!


3. Intenzívny vyživujúci balzam

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ukončenie procedúry je asi najpríjemnejšie. Dostatočné množstvo balzamu vmasírujte do rúk. Následne si naneste zvlhčujúce rukavičky, aby ste mohli vykonávať nejakú činnosť, alebo aby sa vám balzam poriadne vstrebal do pokožky počas noci. Balzam je naozaj ako upokojujúci raj na moje ruky. Môj obľúbený krém dostal poriadne zabrať a tento boj prehral. Balzam na ruky od Fleur de Santé ich krásne vyživí už po prvom použití a badateľné zlepšenie spozorujete po pravidelnom používaní tohto skvelého produktu. Pokožka rúk je po zobudení a po celý nasledujúci deň jemná a nemala som taký pocit, že mi idú ruky vyskočiť z kože (neviem, či som sa vyjadrila správne.. taký ten pocit napätej pokožky). Balzam si môžete kúpiť tu.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!


Výsledok? Z výrobkov Fleur de Santé som nadšená a úprimne ich odporúčam ďalej :) 
Skúšali ste kolekciu Hand Therapy?







1 komentár:

  1. neskúšala, ale vyskúšala som si satin hands od mary kay... tiež približne takto krok po kroku, je to super pocit :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]