Post Page Advertisement [Top]

Rozhodla som sa spraviť taký malý tutorial, líčenie je úplne jednoduché, možno sa však nebude páčiť každej. V poslednej dobe som skôr na naked style - mám rada telové tiene, príp. jemne broskyňové. Ale stále mám v obľube aj modré či zelené kombinácie. Táto je skôr výraznejšia, vhodná na večer.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Postup:
Najprv som na viečka naniesla podkladovú bázu pod očné tiene od Elfu, aby bola farba výraznejšia a očné líčenie dlhšie vydržalo.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Približne od stredu viečka som naniesla tyrkysový mono tieň z kolekcie Glam´Eyes od Rimmel London, odtieň 122 Live Show.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Následne som od stredu do vnútorného kútika naniesla sivý tieň - svetlejší z dua Glam´Eyes od Rimmel London, odtieň 514 Metallic Pearls. Tmavší z dua som naniesla na spodné viečko tesne pod mihalnice.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Neskôr som vonkajší kútik viečka vytieňovala tmavomodrou z tria paletky Glam´Eyes, odtieň 698 Modern Blues. Z tejto paletky som naniesla biely tieň tesne pod obočie.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na zvýraznenie línií mihalníc som použila ceruzky ScandalEyes. Na vrchné viečko som tesne nad mihalnice nakreslila čiernu linku odtieňom 001 Black a na spodné viečko na líniu spodných mihalníc striebornú linku odtieňom 010 Silver.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Do vnútorného kútika oka som naniesla trblietavý bielo-strieborný práškový tieň od Oriflame Shimmer Eye Dust, odtieň 15090 Pearly White. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Na záver som ešte raz zvýraznila a dotieňovala vonkajší kútik tmavomodrou (pokojne jej dajte aj viac, ale len do vonkajšieho kútika!) a naniesla riasenku ScandalEyes, odtieň Black.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Takéto líčenie očí mi vydržalo počas celého večera :)













1 komentár:

  1. Ahoj...čo hovoríš na ten ELF podklad? Písala si naňho aj recenziu, či to sa mi len zdá? Lebo ja som pri tieňoch od Rimmelu mala dosť problém s opadávaním pod oči, tak či tá báza tomu trochu pomôže...:)Ale inak krásne líčenie..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]