Post Page Advertisement [Top]


Včera o polnoci skončila moja prvá giveaway! :) Ďakujem všetkým mojim čitateľom a dúfam, že mi zachováte priazeň aj naďalej. Veľmi by som sa potešila, ak by sa čísla zvýšili, tak budem rada, ak mi pod tento príspevok napíšete, v čom by som sa mala podľa vás zlepšiť. :)

Ale teraz poďme k výsledkom. Takže, ako som sľúbila, výhercovia budú dvaja... 
foto z http://cruciality.files.wordpress.com/2011/12/winner.jpg

Najviac moje články na blogoch a príspevky na fb komentovala.... poprosím fanfáry.....

DANKA ŠINDLÉRYOVÁ

a šťastie sa usmialo na.....

LUCIA CSANKOVÁ KUKUROVÁ

Blahoželám vám, kočky! Dúfam, že budete moje blogy sledovať aj naďalej :) A zároveň vás chcem poprosiť, aby ste mi čím skôr napísali vaše adresy, aby som vám mohla balíčky poslať :)

Pripomeniem, čo vlastne dostanete :) Výherkyne chcem poprosiť, aby svoj balíček odfotili a zavesili na moju fanpage na facebooku.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Ešte raz - Ďakujem za sledovanie mojich blogov a dúfam, že im ostanete verní aj naďalej! :)


2 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]