Post Page Advertisement [Top]

Mám svoje obľúbené kozmetické prípravky, ale, bohužiaľ, som ich ešte nevidela v minicestovných baleniach. A vláčiť so sebou jednu plnú tašku kozmetiky sa mi naozaj nechce.. teda nie vždy :-D Lebo na takú príležitosť, akou silvestrovská párty je, potrebujem minimálne:
- šampón
- kondicionér (k tomu fén na vlasy)
- tužidlo na vlasy
- lak na vlasy
- sprchovací gél
- krém
- šminky (mejkap, korektor, púder, lícenku, tiene, linku, riasenku, lesk)
- odličovacie obrúsky

... minimálne :)
A tieto vecičky v plých baleniach mi zaberú minimálne 1/3 minikufríka, ktorý plánujem vziať... a že sa mi naozaj nechce trepať sa po autobuse s taškou plnou kozmetiky a k tomu ešte nejaké (teda kopa) oblečenie... :) no, čo vám budem hovoriť.. som žena :)

Keď som tak obliehala obchody, zbadala som v DM set, o ktorom som na kozmetických blogoch čítala už dávnejšie.... Syoss cestovný set :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tento setík stál 5,09 € a som celkom rada, že som si ho zaobstarala :) So značkou Syoss síce nemám žiadne skúsenosti, ale snáď tých pár použití nič nepokazí a možno si nájdem aj nejaké obľúbené výrobky :-)
Čo všetko je v tomto balení, ktoré vám vojde aj do príručnej batožiny na letisku?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Zľava:
- kondicionér Syoss Shine Boost 50 ml
- šampón Syoss Shine Boost 50 ml
- penové tužidlo Syoss Volume Lift 50 ml
- lak na vlasy Syoss Shine&Hold 75 ml

Takže už so sebou nemusím nosiť veľké fľaštičy :) Kiežby aj ostatné firmy vyrábali takéto mini výrobky :) :)

Používate aj vy minibalenia výrobkov na vlasy? :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]