Post Page Advertisement [Top]

Už dávnejšie som si objednala tento setík na úpravu obočia od Oriflame. Je praktický a vyhovie každej jednej žene - od bleduľky po mulatku. Ide o krabičku, ktorá v sebe obsahuje zrkadielko, vysúvateľnú zásuvku s 2 štetčekmi, jeden svetlý, jeden tmavý tieň na obočie a vosk na zafixovanie úpravy.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Aplikácia je úplne jednoduchá, zdá sa mi ľahšia ako s ceruzkou a efekt prirodzenejší. Veď sledujte foto. Na prvej nemám upravené obočie.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na tejto už obočie upravené je. Rozdiel nie je nejak zásadný, ale podľa mňa je viditeľný.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ako to robím ja?

Najprv čiernym štetčekom nanášam svetlý odtieň (tmavý sa mi zdá pritmavý, resp. ak ho nanesiem, tak len pre viditeľnejšiu líniu obočia). Potom bielym štetčekom nanesiem vosk, ktorým zafixujem vytieňované obočie. A hotovo. Znie to jednoducho? Veru aj je! Odporúčam tento set každej jednej z vás! Nebudete ľutovať a jedno balenie vydrží veľmi dlho. Keď je v akcii, kúpite aj pod 5 € :) Ešte váhate?

Čo používate vy na úpravu obočia?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]