Post Page Advertisement [Top]

Milujem lesky na pery! :) Mojou srdcovkou sú Rimmel lesky (od Stay Glossy až po Vinyl Gloss), ale rada skúšam aj iné značky. Už minule som písala o extrémne voňavom, no už menej trvácnom lesku od Yves Rocher. Dnes to bude o celkom finančne dostupnej značke, ktorú nájdete v každej DM a v Tescu - Essence.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Aký je?
Mám odtieň 04 Trendsetter. Na prvý pohľad vyzerá Barbie ružovo, čo nie je práve moja obľúbená farba na perách :-D a tak som sa trošku obávala výsledného efektu.
Aplikátor má zaujímavý tvar presýpacích hodín:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Lesk je hustejšej konzistencie a celkom príjemne vonia. O čosi horšie sa nanáša na pery a bez zrkadielka aplikáciu neodporúčam vykonať. Farba je celkom príjemná, ale na perách vytvára trošku akoby lepivý efekt, no nie je to až také hrozné.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Farba nie je vôbec taká silná, ako som sa obávala (foto je na dennom svetle bez blesku). Farba na perách vydrží cca 3 hodiny. Ak však jete a pijete, či bozkávate sa, tak je, samozrejme, výdrž kratšia. A pozor! Otláča sa! Či na pohár alebo na ústa frajera, ale aj na vreckovku. Až na to rozotieranie je to celkom fajn lesk, ktorý vojde do akejkoľvek kabelky (objem 4 ml) a nezaťaží ani vašu peňaženku (cca 2,20 €). Pre mňa taký lepší priemer :)

Skúšali ste lesky Stay With Me od Essence?





1 komentár:

  1. mam doma dva odtiene asi takyto isty a potom este ice cream alebo daco take jemna bledunka ruzova...su super - vonaju aj dlho vydrzia a syta farba...no mohli byt menej lepkave na moj vkus

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]