Post Page Advertisement [Top]

Pred vyše mesiacom som v EMME videla akciu - ak si predplatíte na nový rok printovú verziu a budete v prvej stovke predplatiteľov, dostanete kozmetický balíček Mary Kay v hodnote 70 €. Mala som v pláne EMMU si predplatiť a ešte k tomu taká motivácia... :) Pravdupovediac, hoci som posielala peniažky na druhý deň od trvania akcie, ani náznakom som nedúfala a na takéto akcie som neverila... skôr som ich považovala za marketingový ťah (ktorý aj vyšiel! :P).
O to väčší šok ma čakal včera po príchode z práce. Obálka od spoločnosti 7 plus.. čo to asi tak môže byť? Nič som nevyhrala, pokiaľ viem... a tak som roztrhala obálku (ako vždy, keď nedočkavo otváram poštu) a tam na mňa čumel balíček Mary Kay. Vykríkla som od radosti... Tak predsa! :) A čo obsahoval?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Okrem krásnej fialovej kozmetickej taštičky som si našla len využiteľné produkty, a to:
produkty z elegantnej kolekcie:
- luxusné očné linky Rich Plum 
- zamatový rúž Red
- lak na nechty Plush Plum

- gélovú podkladovú bázu s SPF 15 a UVA a UVB ochranou

produkt z kolekcie Art of Nature:
- podkladový lak/nadlak

Postupne som už začala niektoré výrobky testovať, ale viac prezradím až v samotných recenziách =) a veruže, máte sa na čo tešiť :) 
PS: všetky tieto vecičky sú Made in USA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]