Post Page Advertisement [Top]

Občas ma potrápia suché vlasy. Najmä v zime alebo počas letných horúčav. Vlasy sú suché, vyzerajú ako slama. Keď som videla v Avone 16 kolekciu z argánového oleja za 4.90 €, dlho som neváhala. Ide o šampón a nezmývateľnú kúru. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!





O argánovom oleji počuť mnoho chvály. 

Prečo?
Pre jeho vlastnosti :) Ľudový názov tejto zložky je aj marocké zlato. 

A ako účinkuje?

  • Vyrovnáva úroveň cholesterolu v krvi
  • Znižuje tlak krvi
  • Pomáha predchádzať srdcovým chorobám
  • Spomaľuje rast rakovinotvorných buniek
  • Chráni pred UV žiarením
  • Spomaľuje starnutie pleti a vracia jej elasticitu
  • Ľahko sa vstrebáva, nezanecháva pocit mastnoty
  • Vyživuje vlasové vlákno – pôsobí proti vypadávaniu vlasov
  • Spevňuje lámavé nechty
  • Skľudňuje zápaly a zjemňuje prejavy ekzémov, akné a psoriázy
  • Urýchľuje hojenie rán a zjemňuje výrazné jazvy
  • Vynikajúci pre pánov po holení na citlivú a podráždenú pleť


Toto duo používam pri každom umytí vlasov spolu s ostatnými prípravkami a už po dvoch použitiach som zbadala výrazné účinky. Moje vlasy sú krásne lesklé, hebké na dotyk a zdravé aj na pohľad. Žiadna statická elektrina pri vyzliekaní svetrov nehrozí. A navyše, krásne vonia :) Vrelo odporúčam a určite plánujem vyskúšať aj iné produkty s argánovým olejom, ako aj čistý argánový olej.

Skúšali ste už produkty s argánovým olejom???

5 komentárov:

  1. používam taktiež po každom umytí tento olej - a nemožem si ho vynachváliť. Je naozaj skvelý!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tento olej používam už asi mesiac a je perfektý...vlasy sú krásne lesklé a zdravé, mám ho nakúpený do zásoby:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak ste ma presvedcili :) aj ta cena je uplne skvela, zatial pouzivam olejcek od SELEKTIVE 50 ml za 13 € a je skvelý. ale ak rovnake ucinky bude mat aj tento :) tak prechadzam uplne na Advance Techniques

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tento olejček je veľmi dobrý, no mám ešte jeden, ktorý je lepši, no zas aj cenovo drahší - z Macadamie http://mycosmetictests.blogspot.sk/2013/09/moja-prva-objednavka-na-macadamia-hair.html

    Mirka, určite ho vyskúšaj, aj keď neviem, či bude taký dobrý ako Selektive, hoci som túto značku neskúšala...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]