Post Page Advertisement [Top]

Nielen reklamy, ale aj kalendár nás utvrdzuje v tom, že november sa už pomaly končí. Vo vianočnom Avone mali krásne laky, so sestrou sme síce chceli zlatý, no nebol na sklade, tak sme kúpili strieborný za 2,20 €. Čo znamená, že zlatý si kúpime nabudúce! :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ide o nadlak, takže ho môžete použiť ako ja - iba na podklad, alebo na nejakú farbu, kreativite sa medze nekladú! A keďže čas vianočný a silvestrovská párty sú ako stvorené na trblietky, tak smelo do toho!
Myslím, že moje nechty sú už na tom lepšie. 
Minulý týždeň som absolvovala japonskú manikúru (6 €), vydržalo mi to v neporušenom stave cca 4 dni, ale moje nechty sú oveľa živšie, takže určite odporúčam aj vám, ktoré svoje nechty "liečite" z gélu.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
A čo výsledok? Mám rada trblietky, takže krása! Prelakovala som už len priesvitným nadlakom a hotovo :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Pre krásny trblietavý večer! :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]