Post Page Advertisement [Top]

Na mojej fanpage na fb som spomínala, že môžete vyhrať vzorky od Biodermy, keďže teraz má veľkú akciu. Na stránke http://www.matriciane.sk/ stačilo vyplniť formulár a čakať :) Až som sa dočkala. Balíček nebol nejak veľký, ale o to rozkošnejší :) 

Vzorky sa nachádzali v praktickom puzdre. A čo tam bolo?
- 10 ml Sensibio H2O
- 2 ml Matricium
- 2 ml Matriciane Fermeté
- 2 ml Matriciane Rides
- 2 ml Matriciane Sérum
- letáčiky

A ako vyzeral?


foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!!!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!!!

Áno, viem, že sú to produkty pre zrelšiu pleť, ale už aj ja badám prvé vrásky - najmä okolo očí a úst :) Určite ich teda vyskúšam :)

Navyše, ak si urobíte diagnostiku nedostanete len vzorky, ale máte možnosť vyhrať jeden zo 100 väčších balíčkov. Keď rozdávajú, tak berte =)



1 komentár:

  1. Aj k nám prišiel =) ako si zverejnila že je takáto možnosť hneď som sa zapojila, no a mamina to teda vyskúša ale k nám prišiel trošku v inom zložení balíček ako tebe... =)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]