Post Page Advertisement [Top]

obrázok zo stránky www.oriflame.sk
Ide o krém z kolekcie SWEDISH SPA AIR - a ako sa píše v katalógu Oriflame, táto kolekcia "je inšpirovaná čistým vzduchom. Prinášame vám v nej produkty telovej kozmetiky, obohatené o mätu a jej sviežosť. Jej esenciálne oleje obsahujú mentol, ktorý pokožku ochladí a upokojí." Táto kolekcia (ako vidíte aj na obrázku) obsahuje "hydratačný komplex Hydracare+, obohatený o výťažky z morských rias".



A čo moja skúsenosť?

Uprednostňujem telové krémy pred mliekami - pre mňa majú lepšiu konzistenciu a páči sa mi, že máte možnosť spotrebovať celé balenie.Tento krém som si zamilovala už po prvom použití. 
Má veľmi príjemnú nevtieravú vôňu, čo je pre mňa obrovské plus, keďže nemám rada telovú kozmetiku, ktorá je príliš parfumovaná.
Je to krém - teda nanesiete na telo presne také množstvo, aké naberiete do rúk, prípadné zvyšky môžete otrieť o okraj balenia :) 
Rozotiera sa veľmi dobre - rýchlo a ľahko, nemala som problém s tým, aby tvoril šmuhy, ktoré sa ťažko rozotierajú (čoho som sa trošku bála, keďže je hydratačný a mám skúsenosť, že niektoré hydratačné produkty sa ťažšie rozotierajú alebo sú príliš vodnaté).
Ako som napísala v druhej vete - zamilovala som si ho - a to pre pocit, ktorý som mala po nanesení. Cítila som sa nesmierne rozmaznávaná, akoby som bola niekde v kúpeľoch, ponorená do relaxačnej vane plnej krému - moja pokožka bola jemnučká a taká ostala aj na druhý deň ráno.
Obrovským plusom je aj nemastné zloženie a okamžité vstrebávanie sa - krém môžete použiť aj ráno a nemusíte sa báť, že si takto nejakým spôsobom poškodíte oblečenie :) 

Čo dodať na záver? Asi som našla svojho favorita medzi telovými krémami! :) 

Vrelo odporúčam :)


1 komentár:

  1. aj mne sa tento veľmi pozdával..len škoda že nepredávajú vačšie balenie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]