Post Page Advertisement [Top]

Riasenku One by One som vyhrala v súťaži na facebooku vo fanskupine Maybelline. Roky som bola verná Rimmelu a zradila som ho práve s One by One.. lebo tá bola super od prvého použitia :) (doteraz sú Rimmelky moje lásky, ale od Maybelline je táto naj naj naj!).


Doma mám dve verzie tejto riasenky - klasickú a Satin Black. Rozdiel som nenašla, aj keď Satin Black by mala mať intenzívnejšiu čiernu farbu, ja som to zatiaľ nepostrehla.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

DETAILY KEFIEK
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Ako máte možnosť vidieť na fotkách, riasenky sú takmer identické (akurát klasická má suchšiu kefku, pretože ju mám už dlhšie).

Ale čo nás na riasenkách zaujíma najviac? No predsa efekt :) Ak máte mihalničky nevýrazné, podobne ako ja, tak potrebujete objem a dĺžku. Ideálne by bolo, ak by nezlepovala a nehrudkovala... a čo táto?

Poďme sa pozrieť na moje prirodzené mihalnice :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na foto vidieť nejaký náznak mihalníc, ale to je asi tak všetko :) A ja mám teda rada, keď moje oči žiaria a pohľad je dokonale zvodný.

A táto riasenka to dokáže!!! Pozrime sa na výsledné efekty :)

Použité tiene: Glam´Eyes Union Jack odtieň 005 English Rose
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Použité tiene: Traffic Stopping odtieň 005 Speeding
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Pre mňa dokonalý efekt! (hlavne na 2. foto)

Neuveriteľný objem a wow dĺžka, navyše riasenka nezlepuje, nehrudkuje, "venuje sa" každej jednej riase tak, ako to sľubuje názov. Ja ju vrelo odporúčam, efektom je podobná ako riasenka od Max Factor False Lash Effect, ale je lacnejšia :)

Za mňa 11 bodov z 10-tich :)

Vyskúšali ste One by One? Aký je váš názor na túto riasenku?

1 komentár:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]