Post Page Advertisement [Top]

Tento produkt som vyskĆŗÅ”ala len vďaka tomu, že moja kadernƭčka mala plnĆ½ termĆ­n, a tak mi vlasy na oslavu robila sestra. TĆ½m pĆ”dom som uÅ”etrila peniaze za kadernƭčku a zĆ­skala novĆ½ super produkt na poličku do kĆŗpelne.


MĆ”m veľmi jemnĆ© vlasy, ktorĆ© vydržia upravenĆ© bežnĆ½m spĆ“sobom maximĆ”lne pĆ”r hodĆ­n. ƚčes od kadernƭčky vydrÅ¾Ć­ celĆ½ deň, ale potom sa mi zvyčajne Å„ažko vlasy rozčesĆ”vajĆŗ.
A tak som zhĆ”Åˆala sprej na kučery.
A tak som ho aj naŔla :)
ObrĆ”zok je zo strĆ”nky  http://www.theglamourshop.com/
Najprv som ho vyskĆŗÅ”ala len tak zbežne - urobila som si klasickĆ½ vrkoč, nasprejovala a nechala som si vlasy vo vrkoči cez noc. VĆ½sledok? Vlasy jemne vlnitĆ© celĆ½ deň!

A tak priÅ”la na rad oslava. Od 6:00 som mala na hlave natĆ”Äky - na vlhkĆ© vlasy, každĆ½ jeden prameň mi mamka nasprejovala a až tak natočila, na zĆ”ver som eÅ”te nasprejovala aj natočenĆ© vlasy a vysuÅ”ila som si ich fĆ©nom. ƚčes nielenže vydržal, vlasy som mala vlnitĆ© eÅ”te aj na druhĆ½ deň! A rozčesaÅ„ sa dajĆŗ Ćŗplne v pohode.

VyÅ”iel ma na necelĆ½ch 5 € a je to už druhĆ½ produkt z "ružovej kolekcie L´oreal" (ako som si ich nazvala ja) na mojej poličke.

Vrelo odporĆŗčam!


1 komentƔr:

  1. Dakujem za tip...ja vyhladavam vyrobky na vlnite vlasy, lebo nie vsetko je dobre...tak skusim toto :) Adela

    OdpovedaÅ„OdstrĆ”niÅ„

Ďakujem VĆ”m za komentĆ”re! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]