Post Page Advertisement [Top]

Na facebookovskej stránke Garnieru sa mi podarilo dostať sa medzi testerky svetovej novinky BB krému. Veľká radosť. Na výber máte z dvoch odtieňov a ja som si vybrala ten svetlejší.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Táto super vecička je 5 v 1:
- hydratuje pleť 24 hodín
- zjednocuje tón pleti
- rozžiari pleť
- kryje nedokonalosti
- má OF 15


Nebudem vám tu vypisovať detaily na krabičke, to si prečítate samé v predajni, ak máte o BB záujem (mimochodom, momentálne je naň v DM akcia - 7,99 €, v drogérii TETA je dokonca lacnejší - za 7,49 € - no nekúp to :))









Môj každodenný rituál sa začína asi takto: umyť tvár, prípadne vyčistiť (v poslednej dobe ju mám nejakú mastnejšiu), naniesť pleťový krém, počkať, potom si dávam podkladovú bázu, makeup, a prípadne aj púder.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!


BB sa "tvári" ako makeup - má telovú farbu.
Okrem toho, prenádherne vonia :)








A tak som si dala krém, počkala a dala BB. Výsledok bol rovnaký, ako keď som pod BB dala bázu. Leskla som sa ako naolejovaná. Hrôza, katastrofa, des! Bola som sklamaná...

No ale potom mi "došlo", že sa to nevolá KRÉM asi len tak pre nič za nič a vyskúšala som ho na vyčistenú pleť.
Výsledok bol omnoho lepší! Síce som sa stále miestami leskla, no ale to sa stáva pri hydratačných výrobkoch na mastných častiach tváre.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
BB-čko pleť krásne zjednotí a neuveriteľne rozžiari! 
Zakryl aj jemné vyrážky, no s tými výraznejšími už mal trošku problém, ale na ne odporúčam korektor Pure Active Roll on. 


Takisto, ak máte výrazné kruhy pod očami /čo ja zatiaľ nie/ odporúčam skôr Roll on na kruhy.










Na BB som si zvykla :) Na pleti fakt drží. Moja tvár vyzerala inak ako keď mám na nej makeup. Tak prirodzenejšie, zdravšie, živšie :). Farebne je zjednotená a krásne rozžiarená.

Jeho ďalšou výhodou je väčšie balenie - 50 ml. Makeupy majú bežne 30 ml.
V každom prípade, nepleťte si BB a makeup. Nie je to to isté, aj keď to takto vyzerá.
Výrobca odporúča použiť BB ako krém.
Ja som veľmi spokoná. Počiatočné sklamanie rýchlo pominulo, no vďaka mojej T-zóne si musím stále BB na pleti jemne prepúdrovať.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Podrobnejšie foto:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
BEZ akýchkoľkvek skrášľovadiel :)

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
s BB krémom

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
+ trošinku púdru a je to :)


Ja vám BB môžem len odporúčať a určite ho nezavrhnite po prvej zlej skúsenosti, skúšajte, neoľutujete.
Dokonca mám pocit, že mi zlepšil pleť, uvidíte po dlhšom používaní :) :)

Každopádne, ak nechcete riskovať, tu si môžete po registrácii objednať vzorku (rozdávajú iba 1000 vzoriek) a na jej základe sa rozhodnúť :)



PO PRAVIDELNOM POUŽÍVANÍ (cca po 2 týždňoch):

Na pleti mám stále ten mastný pocit ako po prvom použití. Pekne sa prispôsobí tónu pleti a na záver ho už len jemnučko prepudrujem. Na pleti vyzerá prirodzene.
Ako nevýhodu vidím to, že sa otiera a tiež to, že ho ponúkajú len v dvoch odtieňoch, čo mne osobne nevadí, keďže svetlý mi sadol, ale pre Vás so svetlučkou pleťou bude aj ten svetlý celkom tmavý.


Komentár mojej sestry: "BB je úplne úžasná vec! S make-upmi mám zlé skúsenosti, a to som ich skúšala už dosť (hlavne vzoriek) - väčšinou som po nich mala šupinky, aj keď som čakala 30 minút od nanesenia krému, vždy sa zhrudkavili a nikdy nevydržali dlho, hoci som ich prepúdrovala. S BB je to iné... Prosto je úžasný. Nanesiem si na vrch trošku púdru a je to. Vyzerám úplne prirodzene, nie ako pri make-upoch. Je to skvelá vecička, mal by ju mať doma každý!"


V porovnaní s pravým BB ide skôr o tónovací krém, ale keďže už mám LIOELE, ku Garnieru sa nevrátim. Sestra ho však stále používa a nevie si ho vynachváliť :)

5 komentárov:

  1. veru aj je :) každopádne, určite odporúčam najprv vyskúšať vzorku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neviem čím to je ale mne bb krémy dráždia pokožku skúsila som už mnoho značiek ale vždy po nich očerveniem =(

    OdpovedaťOdstrániť


  3. Look at my web blog cordyceps benefits
    Also see my web page - cordyceps

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]