Post Page Advertisement [Top]

foto je zo stránky www.vhc.sk
Milujem vôňu malín :) a ak je aj v kozmetike, som z toho úplne paf. Preto som sa rozhodla vyskúšať túto toaletku. (objem 100 ml)
Hľadala som hľadala, no na nete som našla asi len dva minikomentáre k tomuto produktu, preto vytváram ďalší :)

Toaletná voda je rastlinného pôvodu, na fľaštičke sa píše, že je z malín pochádzajúcich z biologického pestovateľstva.

Vonia fakt úžasne! Svieža, akoby ste privoňali k práve odtrhnutým malinám. Mám pri nej chuť na poriadnu porciu malín :)
Ale pozor, nestriekajte si ju na oblečenie :) totiž jemne farbí doružova.

Nateraz ju asi budem používať len veľmi zriedka, ale na leto je pre mňa ako stvorená.

Nakoniec som ju začala používať ako osviežovač vzduchu, pretože mi po čase začala trošku liezť na nervy. Ale vo WC sa teda krásne tá vôňa vyníma! :) Ako toaletka nič moc.

1 komentár:

  1. Nad týmito vôňami uvažujem už dlho, ale v katalógu nebývajú a obchod u nás nieje. Ale veľmi ma láka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]