Post Page Advertisement [Top]

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

 Dlhotrvajúci make-up Lasting Finish sľubuje výdrž až 25 hodín. Keďže milujem spánok, je pre mňa nereálne, aby som zistila, či tých 25 hodín naozaj spĺňa :)
Uvedený odtieň 103 je celkom svetlý, každopádne, ako vždy :) pred kúpou odporúčam vyskúšať testery.


foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Pri nanášaní odporúčam naniesť make-up na ruku, aby sa prispôsobil teplote tela. Je totiž trošku hustejší, a tak by mohlo byť nanášanie ťažšie.
Po nanesení na ruku ho krúživými pohybmi rozohrejte a až potom naneste na tvár ako obyčajne.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Foto tváre pred použitím make-upu.














Tesne po nanesení make-upu a ostatných líčidiel.
Na môj typ pleti nie je vhodný bez prepúdrovania, leskla som sa ako po párhodinovom behu. Na make-up som naniesla púder Match Perfection odtieň 200.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Po celom dni - bolo leto, tak jasne, že pleť vyzerá tak ako vyzerá :) :) Napriek tomu oceňujem jeho výdrž. V lete ho však neodporúčam používať, vtedy používajte na pleť fakt čo najmenej kozmetiky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]